Na kúpu v obchode Prva.sk ma nalákala ich titulná stránka webu, kde mali veľkú reklamu na konkrétny tovar a svoju cenu. S ňou sa umiestnili na prvých miestach v niekoľkých porovnávačoch cien. Po objednaní tovaru mi prišiel potvrdzujúci e-mail s finálnou cenou, vrátane dopravy. Dovtedy bolo všetko v poriadku.
Prekvapilo ma však, keď mi nasledujúci deň prišla od nich faktúra, ktorá bola na inú cenu. Cenu za produkt, ako aj celkovú cenu, si svojvoľne zvýšili. Písal som im e-mail, v ktorom som ich o tom informoval a žiadal o nápravu. Ignorovali ho. Napísal som im ďalší e-mail, na ďalšiu kontaktnú adresu. Opäť žiadna reakcia.
Keby nebolo pred Vianocami a darček by som súrne nepotreboval, vrátil by som im ho. Takto mám pocit, že len zneužívajú núdzu ľudí. Ako by ste nazvali obchod, ktorý si na titulku umiestni veľkú reklamu s cenou za produkt, vo vyhľadávači sa s touto cenou umiestni na prvých miestach a nakoniec si účtuje ľubovolné, vyššie ceny? Taký, ktorý upozornenia ignoruje a na emaily zákazníkov nereaguje?
Všetky tieto svoje praktiky kryjú za frázu v obchodných podmienkach: "Dodávateľ si vyhradzuje právo na aktualizáciu (zmeny) cien všeobecne. Dodávateľ si vyhradzuje právo na aktualizáciu (zmeny) cien i v prípade už objednaného tovaru." Podľa tohto odstavca by vám mohli narátať akúkoľvek cenu si zmyslia a skúšať, koľko je kto ochotný ešte zaplatiť a kde im to už neprejde. Ďalšia časť obchodných podmienok: "Pri zvýšení ceny tovaru pri už objednanom tovare, kontaktuje dodávateľ telefonicky zákazníka o zmene ceny a po dohode zo zákazníkom upraví fakturačnú cenu alebo zruší položku objednávky" - samozrejme, ani toto nedodržali. Mimochodom - tú neplatnú, nižšiu cenu na svojich stránkach uvádzajú doposiaľ, už niekoľko týždňov a lákajú na ňu ďalších zákazníkov.
Pre mňa osobne je Prva.sk neseriózny obchod. Nakupovať v ňom viac nemienim a neodporúčam to ani ostatným.