Pánske toaletné vody s 3-5 percentným obsahom esencie sú síce slabšie ako parfémy a parfémované vody, napriek tomu ich vôňa dokáže zaujať a pritiahnuť pozornosť žien. Nanášajú sa výhradne na oblečenie, keďže na pokožke dlho nevydržia a rozplynú sa. Toaletné vody pre mužov podobne ako všetky vône veľa napovedia o osobnosti a vlastnostiach jej majiteľa, preto je dôležité dbať na správny výber. V ponuke je veľa lacných vôd, avšak ak chcete ostať nezabudnuteľní, zvoľte takú, ktorá vám najviac sedí.
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v roku 1929 vznikla výhradne s cieľom sponzorovania amatérskych automobilových jazdcov. Neskôr však Enzo pod tlakom okolností (podporovať ...
Ferrari Light Essence - toaletná voda s rozprašovačom 75 ml. Nejeden chlapec sníva o tom, že sa bude raz voziť vo vlastnom červenom Ferrari alebo dokonca vo formule. Firma Ferrari začínala ako výrobca závodných vozov a až po 2. svetovej vojne predstavila prvé automobily pre bežného zákazníka. Osobný ...
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v roku 1929 vznikla výhradne s cieľom sponzorovania amatérskych automobilových jazdcov. Neskôr však Enzo pod tlakom okolností (podporovať ...
Kvetinové srdce jazmínu, geránie a kosatca je vystupňované muškátovým orieškom a rozširuje sa do elegantného drevitého vyschnutého cédrového dreva, santalu a machu. Ambrový dotyk vanilky obohatenej o mošus mu dáva zmyselný a teplý efekt. Čo je to tester? Tester sa od klasického produktu odlišuje len ...
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v roku 1929 vznikla výhradne s cieľom sponzorovania amatérskych automobilových jazdcov. Neskôr však Enzo pod tlakom okolností (podporovať ...
Značku Ferrari určite netreba dlho predstavovať. Zaujímavé je, že jej zakladateľ – Enzo Ferrari – pôvodne nemal v úmysle čokoľvek predávať. Spoločnosť Scuderia Ferrari totiž v roku 1929 vznikla výhradne s cieľom sponzorovania amatérskych automobilových jazdcov. Neskôr však Enzo pod tlakom okolností (podporovať ...