Pánske toaletné vody s 3-5 percentným obsahom esencie sú síce slabšie ako parfémy a parfémované vody, napriek tomu ich vôňa dokáže zaujať a pritiahnuť pozornosť žien. Nanášajú sa výhradne na oblečenie, keďže na pokožke dlho nevydržia a rozplynú sa. Toaletné vody pre mužov podobne ako všetky vône veľa napovedia o osobnosti a vlastnostiach jej majiteľa, preto je dôležité dbať na správny výber. V ponuke je veľa lacných vôd, avšak ak chcete ostať nezabudnuteľní, zvoľte takú, ktorá vám najviac sedí.
Parfém Chanel Monsieur Concentra : Chanel Monsieur Concentra je intenzívnejší verzií pôvodnej Monsieur. Parfém Chanel Monsieur Concentra si môžete ihneď objednať v našom internetovom obchode. Chanel Monsieur Concentra vám môže robiť radosť už za niekoľko dní. Zloženie parfému Chanel Monsieur Concentra ...
Produkty pánske radu ** Bleu de Chanel ** spája * drevito-aromatická vôňa *, ktorá je oslavou * mužskej slobody *. Toaletná voda a toaletná voda ** Bleu de Chanel ** sa od seba mierne líšia svojím zložením. Obe spája vzrušujúce sviežosť citrusov a aromatická drevitá vôňa cédru, kadidla a vetiveru. * ...
Chanel Allure Sport Eau Extreme Pánska drevitá výrazne mužná vôňa, uvedená na trh v roku 2012. Jedinečné spojenie sviežich tónov citrusov, s tónmi mäty, šalvie a čierneho korenia, na podklade drevitých tónov santalu a cédra a bieleho pižma. Éterické vyjadrenie sviežosti, vášne a mužnosti. Vôňa je určená ...
Chanel Antaeus Pánska cyprusová drevitá vôňa, inšpirovaná polobohom z gréckej mytológie Antaeusom – kontrastom medzi silou a nežnosťou, uvedená na trh v roku 1981. Otvára sa sviežimi tónmi citrusov a koriandra, neskôr prichádzajú na rad tóny ruže, tymiánu a jazmínu, na podklade tónov pačuli, lišajníka ...
Chanel Allure Sport Eau Extreme Pánska drevitá výrazne mužná vôňa, uvedená na trh v roku 2012. Jedinečné spojenie sviežich tónov citrusov, s tónmi mäty, šalvie a čierneho korenia, na podklade drevitých tónov santalu a cédra a bieleho pižma. Éterické vyjadrenie sviežosti, vášne a mužnosti. Vôňa je určená ...
No.5 má magickú moc zahaliť ženu do elegancie a rafinovanosti. Kedykoľvek nosí tento symbol ženskosti, vyjadruje tým zvodný okamih. Zrejme najslávnejší parfum No.5 bol zaradený do siene slávy FiFi v roku 1987.![Parfém oceněný cenou FIFI](/img/fifi-awards-icon.gif) V roku 1987 sa vôňa No.5 od Chanel dostala ...