Mnoho firem vzniká, ale jen málo z nich přežije. Kde vzít peníze na rozběh podnikání? Jak založit prosperující podnik? Tato kniha nabízí odpovědi nejen na tyto podstatné otázky, ale poskytne čtenáři všestranný pohled na problematiku podnikání. Najdete v ní deset způsobů, jak získat kapitál a jak přistupovat ...
Ze 100 lidí, kteří podnikají, jen čtyři zbohatnou a udrží své peníze. Většina z nich sice peníze vydělá, ale znovu o ně přijde. Podnikatelé většinou vydělávají peníze do svých 50 let, pak je začínají ztrácet. Proč je to tak? Není to proto, že pokud se i naučili umění podnikat, jehož základem je vydělávání ...
Najefektívnejší spôsob zvyšovania čistého zisku z predaja akéhokoľvek druhu tovaru je úprava výkladných skríň. Výkladná skriňa je dobrá vtedy, keď dokáže upútať čo najviac okoloidúcich a zapôsobí na nich tak, že si tovar všimnú a dospejú k názoru, že stojí za tú cenu. Vyvoláva uznanie vystaveného tovaru ...
Kniha sa zaoberá výkonnosťou podniku z pohľadu podnikového vedúceho. Vymedzuje vlastnosti a schopnosti, ktoré musí mať podnikový vedúci, pretože bezprostredne podmieňujú úspech a zachovanie životaschopnosti podniku. Pre zodpovedných vedúcich pracovníkov sú charakteristické a rozhodujúce tieto vlastnosti: ...
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti. "Staré metódy sú najlepšie", "Dobrý tovar sa predáva sám", "Nemôžem si dovoliť platiť vysoké mzdy", "Nech si počká na svoje peniaze" - to sú štyri z dvanástich najzávažnejších podnikateľských chýb. Väčšina ...
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú ...
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba ...
Veľa firiem vzniká, no len málo z nich prežije. Kde vziať peniaze na rozbeh podnikania? Ako založiť prosperujúci podnik? Táto kniha ponúka odpovede nielen na tieto podstatné otázky, ale poskytne čitateľovi všestranný pohľad na problematiku podnikania. Nájdete v nej desať spôsobov, ako získať kapitál ...
Zo 100 ľudí, ktorí podnikajú, len štyria zbohatnú a udržia svoje peniaze. Väčšina z nich síce peniaze zarobí, no opätovne o ne príde. Podnikatelia väčšinou zarábajú peniaze do svojich 50 rokov, potom ich začínajú strácať. Prečo je to tak? Nie je to preto, že ak sa aj naučili umeniu podnikať, ktorého ...
Kniha je určena výrobcem, obchodním ředitelem, velkoobchodníkům, maloobchodníkům, asistentem prodeje, obchodním zástupcům, prodavačem a prodavačkám všech typů. Poučí vás, jak úspěšně prodávat, jak si udržet zákazníky a získávat nové, jak držet ceny a dosáhnout rychlejší obrat zboží, jak vychovávat, školit ...
Táto kniha nie je písaná pre teoretikov. Je určená výrobcom, obchodným riaditeľom, veľkoobchodníkom, maloobchodníkom, asistentom predaja, obchodným zástupcom, predavačom a predavačkám všetkých typov. Poučí vás, ako úspešne predávať, ako si udržať zákazníkov a získavať nových, ako držať ceny a dosiahnuť ...
Svet potrebuje schopných ľudí. Schopní ľudia s vodcovskými vlohami, vlastnosťami a predpokladmi nepochádzajú z ľudí typu "za a proti", akých bežne produkujú univerzity. Nezvyknú hovoriť "možno", "azda", "hádam by som mohol", či iné alibistické frázy. Podnikateľ-vodca nesie ťarchu rozhodovania a zodpovednosti ...
Kniha - autor Joe Vitale, 208 strán, český, pevný bez lesklého krytu VŠETKO, ČO POTREBUJETE VEDIEŤ, ABY STE SVOJE SNY stali skutočnosťou, NÁJDETE V TEJTO KNIHE. Ako ísť za svojimi snami a plniť si ich s vášňou a nadšením? Ako premeniť neúspech vo spätnú väzbu a zvrátiť ho v úspech? Ako vnímať prekážky ...
Kniha Sparta - Dosiahni svoj cieľ! predstavuje jednoduchú filozofiu, ktorú autor najprv uplatnil vo svojom živote a teraz ju využívajú milióny ľudí po celom svete. Stanovte si cieľ, pustite sa do práce a dotiahnite to do konca. Naučíte sa: Prekonať vlastnú vôľu ako najväčšiu prekážku. Prijať sebadisciplínu ...
Musí sa človek ako génius narodiť alebo sa ním môže stať? Robert Greene, známy americký spisovateľ vo svojej knihe Majstrovstvo, ktorá sa stala v Amerike priam Bibliou úspešných, tvrdí, že v každom z nás drieme potenciál, vďaka ktorému sa môžeme stať majstrom vo svojom povolaní. Podrobným skúmaním života ...
Také si lámete hlavu nad tím, proč musíte pořád odkládat zásadní a průlomové projekty, zatímco zvládat každodenní agendu se vám daří jen s nasazením všech sil?A koho by před čtvrtstoletím napadlo, že všechny úžasné technologie vynalezené k úspoře času povedou nezadržitelně k tomu, že budeme mít nevyvratitelný ...
NIEČO VÁS VEDIE.AJ KEĎ SA TO ČASTO NEZDÁ.Premeňte strach na vieru! Gabrielle Bernsteinová vám vo svojej najnovšej knihe Vesmír vám kryje chrbát prezradí, ako na to. Je váš život prepletený strachom, ktorý vás núti kŕčovito držať pod kontrolou rôzne oblasti svojho života? Máte pocit, že sa vo všetkom ...
Téma Teorie a praxe v marketingové komunikaci završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, "Žena a muž v marketingové komunikaci", "Tradiční a nové v marketingové komunikaci", "Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci", ...
Rodinná múdrosť od mnícha, ktorý predal svoje ferrari Inšpiratívny svetový bestseller, ktorý zmenil život mnohým rodinám na celom svete. Autor v ňom ponúka jednoduchý a efektívny spôsob, ako v dieťati prebudiť skryté vodcovské schopnosti a pomôcť mu, aby sa stalo lídrom vlastného života. Zároveň ide ...
Jedná se o povídku ze stejnojmenné sbírky obsahující čtyři příběhy. Hercule Poirot sleduje v Londýně s vrchním inspektorem Jappem ohňostroj, což může být dobrý zastírací manévr k činu. A na druhý den se objeví mrtvola mladé ženy. Byla to sebevražda? Nebo byl vrahem její milenec či kamarádka?