Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

87
06.07.2016 01:07
10
Prehľadnosť obchodu
6
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
bez problemov
  • standard - nie su problemy
  • mat rovnako je viac ako mat viac
  • slozite popremyslajte co s tym chcel basnik povedat
  • neviem
87
06.07.2016 01:07
10
Prehľadnosť obchodu
6
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
bez problemov
  • standard - nie su problemy
  • mat rovnako je viac ako mat viac
  • slozite popremyslajte co s tym chcel basnik povedat
  • neviem
83
05.07.2016 03:07
9
Prehľadnosť obchodu
6
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporúčam
  • kvalita, cena
  • nemá
83
05.07.2016 03:07
9
Prehľadnosť obchodu
6
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporúčam
  • kvalita, cena
  • nemá
90
05.07.2016 09:07
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Treba navštíviť
  • pozornosť personálu
  • žiadné
90
05.07.2016 09:07
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Treba navštíviť
  • pozornosť personálu
  • žiadné
100
04.07.2016 08:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
nákup v tomto eshope odporúčam
  • neviem...
  • Pri tovare za 728eur platiť 2eurá za dopravu sa mi zdá smiešne...obchod by mal prehodnotiť podmienky doručovania spoločnosťou Geis, mail o doručení tovaru firmou Geis bol v ten istý deň ako bol tovar doručovaný, čiže cca7:30 mail a o 9:00 volal pánko, že je za pol hodiny na adrese a že ak nestíham, tak na druhý deň, samozrejme o 9:00, je super, že si človek musí zobrať voľno z práce kvôli kurierovi. Obchod síce píše, že tovar bude dodaný na druhý deň od prevzatia kurierskou službou, zo skúseností viem, že to tak nebýva a preto predovšetkým prepravca má dať včas info o dodaní. Ešte jeden postreh, týkajúci sa služieb OKAY, respektíve prepravnej spoločnosti, u takmer 100kg spotrebiča nieje v ponuke vynesenie,alebo aspoň pomoc, čiže slabší jedinci majú smolu,tovar je dovezený len za prvé uzamykateľné dvere.
100
04.07.2016 08:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
nákup v tomto eshope odporúčam
  • neviem...
  • Pri tovare za 728eur platiť 2eurá za dopravu sa mi zdá smiešne...obchod by mal prehodnotiť podmienky doručovania spoločnosťou Geis, mail o doručení tovaru firmou Geis bol v ten istý deň ako bol tovar doručovaný, čiže cca7:30 mail a o 9:00 volal pánko, že je za pol hodiny na adrese a že ak nestíham, tak na druhý deň, samozrejme o 9:00, je super, že si človek musí zobrať voľno z práce kvôli kurierovi. Obchod síce píše, že tovar bude dodaný na druhý deň od prevzatia kurierskou službou, zo skúseností viem, že to tak nebýva a preto predovšetkým prepravca má dať včas info o dodaní. Ešte jeden postreh, týkajúci sa služieb OKAY, respektíve prepravnej spoločnosti, u takmer 100kg spotrebiča nieje v ponuke vynesenie,alebo aspoň pomoc, čiže slabší jedinci majú smolu,tovar je dovezený len za prvé uzamykateľné dvere.
73
04.07.2016 07:07
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
5
Prístup a komunikácia
pokiaľ s produktom nie sú problémy tak je nákup v pohode avšak ak chcete produkt vrátiť tak komplikovaný spôsob vrátenia /na predajni doklad - bloček - ako potvrdenie o úhrade nestačí/, žiadajú i faktúru.
  • možnosť vybrať si v pohodlí domova produkt a nechať si ho doviezť do najbližšej predajne.
  • 11 dní po nákupe mi neprišla faktúra ani na email ani poštou v balíku. Faktúra bola vyžiadaná emailom a 1x telefonicky. Pri telefonickej kom. som dostala info, že už bola poslaná ale nemám ju ani v emaily ani v spamoch. Na stránku mi nechce brať prihlasovacie údaje. Pokiaľ chcete vrátiť tovar tak bez faktúry vám ho nezoberú späť takže patová situácia.
73
04.07.2016 07:07
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
5
Prístup a komunikácia
pokiaľ s produktom nie sú problémy tak je nákup v pohode avšak ak chcete produkt vrátiť tak komplikovaný spôsob vrátenia /na predajni doklad - bloček - ako potvrdenie o úhrade nestačí/, žiadajú i faktúru.
  • možnosť vybrať si v pohodlí domova produkt a nechať si ho doviezť do najbližšej predajne.
  • 11 dní po nákupe mi neprišla faktúra ani na email ani poštou v balíku. Faktúra bola vyžiadaná emailom a 1x telefonicky. Pri telefonickej kom. som dostala info, že už bola poslaná ale nemám ju ani v emaily ani v spamoch. Na stránku mi nechce brať prihlasovacie údaje. Pokiaľ chcete vrátiť tovar tak bez faktúry vám ho nezoberú späť takže patová situácia.

Reklama