Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Druh sortimentu : Kniha, Pátá disciplína, Autoři : Peter M. Senge, Rok vydania : 2016, Názov v originále : The Fifth Discipline
Finanční analýza představuje jeden z nástrojů řízení podniku. Pomáhá měřit dopady podnikové činnosti a posuzovat ekonomickou výkonnost. Ta může být chápána a měřena buď pomocí ukazatelů obchodní úspěšnosti (růst tržeb, rostoucí tržní podíl), nebo prostřednictvím ukazatelů zaměřených na finanční úspěšnost ...
Titul podává ucelený přehled právní úpravy obchodování na kapitálovém trhu a fungování trhů, vypořádacích systémů, evidence cenných papírů a podmínek pro vydávání a veřejné nabízení cenných papírů. Kniha obsahuje jedinečný přehled judikatury, výkladových stanovisek a metodických materiálů, které byly ...
Správne uplatňovanie zásad pri vedení účtovníctva je podmienené dôkladnou znalosťou zákona o účtovníctve, ako aj nadväzujúcich právnych predpisov. Táto skutočnosť podnietila vydavateľstvo Wolters Kluwer s.r.o. pripraviť publikáciu, ktorá by obsahovala komentár najdôležitejších právnych predpisov súvisiacich ...
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť – Amazon prebúdza pravekého lovca a zberača, Apple rozmnožovací pud, Facebook ...
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro ...
Publikace představuje vybrané základní pojmy, metody a postupy používané v operativním řízení podniku.
Cieľom knižnej publikácie Pravidlá finančného správania je doplniť finančné vzdelanie ekonomicky aktívnych ľudí. Práve títo ľudia nemali možnosť v časoch ich štúdia získať finančné vzdelanie. S čím im táto knižná publikácia jednoducho a pútavo pomôže. Krok za korokom dokážu zmeniť ich doterajšie finančné ...
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi. ...
Problematika finančných trhov má veľmi široký záber a hĺbku s veľkým množstvom teoretických i praktických problémov a ich riešení. Sme si vedomí toho, že táto publikácia, napriek svojmu širšiemu záberu, nemôže obsiahnuť všetky problémy finančného trhu. Z toho dôvodu sme pristúpili pri spracovaní tejto ...
Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja medzinárodného podnikania v logicko-historickom slede a poukázať na ...
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym ...