Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Cieľom druhého, prepracovaného a doplneneného vydania je poskytnúť čitateľovi relevantné informácie o audite a činnosti audítora pri výkone audítorských zákaziek prostredníctvom relevantnej audítorskej dokumentácie obsahujúcej dostatočné a vhodné dôkazy a podklady na podporu stanoviska, ktoré k účtovnej ...
Hlavním tématem je sociální jistota jako organizovaná solidarita. Van Istendael se zamýšlí nad tím, zda a jakým způsobem mohou Evropané bránit hodnotu sociální státnosti, případně jak je možné uchovat dědictví solidarity v prostředí ultraliberálního kapitalismu. Autor poměrně ostře kritizuje některé ...
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika ...
Warren Buffett\''s Stock Portfolio is the first book to take readers deep into Warren Buffett\''s investment portfolio. Each of Buffett\''s current stock investments is analyzed in detail with information as to why Buffett found these attractive businesses and how he determined that they are good long-term ...
Globalizácia svetovej ekonomiky, pandemická situácia, digitalizácia a virtualizácia pracovného prostredia ovplyvňujú zásadným spôsobom riadenie ľudských zdrojov. Ako sú podniky pripravené na riadenie ľudí v digitálnej a post-covidovej ére?Monografia "Riadenie ľudí na Slovensku v digitálnej a post-pandemickej ...
"Až na Mesiac!" je okrídlené zvolanie bežné medzi komunitou kryptosveta.
Publikácia, ktorú práve držíte v rukách je určená všetkým, ktorí chcú založiť niektorý z typov neziskových organizácií a tiež tým, ktorí v rámci existujúcich prichádzajú do kontaktu s finančnými prostriedkami. Šlabikár financií vás prevedie všetkými oblasťami života neziskových organizácií, ktoré sa ...
Publikácia sa zaoberá novinárskymi žánrami, ich dnešnou podobou, čitateľskými skúsenosťami a praktickými potrebami. Mnoho z textov bolo a je súčasťou prednáškových cyklov, viaceré pasáže vznikali ako repliky v rámci diskusií s budúcimi žurnalistami. Nejde však o klasickú publikáciu, v ktorej by sa dávali ...
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia ...
2014. < p>.Kniha seznamuje ctenare se zaklady podnikani, podnikovych hodnototvornych a vyvojovych procesu, mereni ucelnosti a hospodarnosti, resp. vykonnosti cinnosti podniku. Je urcena manazerum a podnikatelum zejmena malych a strednich podniku. Nicmene.
Kniha - autor Jaroslav Ester Evangel; Jiří Neubauer, 144 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Dostáva sa vám do rúk ojedinelá publikácia vypĺňajúci medzeru v oblasti personálnej diagnostiky na našom trhu. V knihe nájdete nielen popisy jednotlivých diagnostických metód, ale aj návod, ako v širokej ...
Veřejné finance jsou diskutovaným tématem nejen na úrovni veřejné ekonomiky, podstatný vliv mají také na podnikové procesy. Do oblasti veřejných financí se promítá také proces ekonomické integrace. V České republice, kde dochází k častým změnám v právních předpisech, je třeba na veřejné finance pohlížet ...
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních ...
Knihu Nová ekologie médií (Karol Jakubowicz) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Tato praktická publikace je určena všem, kteří pracují s obchodními smlouvami. Jejím cílem nejsou teoretické rozbory, ale tipy pro praxi a upozornění na problémy, které přinášejí současné kontrakty. Smlouvy mají svůj život a všechny jeho fáze tato publikace popisuje. Od vyjednávání smlouvy až po vymáhání ...
Kniha je reprezentativním sborníkem statí sedmi významných představitelů liberálně ekonomického myšlení. Nejedná se o ekonomii v úzkém smyslu slova. Pořadatel sborníku Tomáš Ježek orientoval výběr textů na hledání kořenů a na utváření evropské, respektive euroamerické civilizace. Důraz klade na význam ...
Knihu Zodpovědná firma (Yvon Chouinard, Vincent Stanley) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.