Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha Prirodzené zákony manažmentu: Admin-škála vás prevedie krok za krokom vytvorením prevratného manažérskeho nástroja, ktorý sa volá administratívna škála. Objavíte nasledovné životne dôležité faktory, ktoré je potrebné skoordinovať a dať do súladu: Vnímanie: Dozviete sa, ako zvýšiť vaše schopnosti ...
Kniha - autor Karel Svoboda, 274 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Tzv. osobitné konania súdne zákonodarca novo upravil v jedinom kódexu, a tým je oddelil od bežných civilných sporov. Terajšia právna úprava si zasluhuje podrobnú praktickú aj teoretickú analýzu. Preto vydávame viacdielnu monografiu, ...
Již třetí vydání úspěšné učebnice obsahuje základy ekonomie, na kterých může student stavět při dalším studiu pokročilejších kurzů ekonomie. Obsah učebnice je standardní (odpovídající obsahu obdobných učebnic), je ovšem více zaměřen na českou ekonomickou realitu. Kniha obsahuje řadu příkladů, které ukazují, ...
Kniha - autor Jan Broulík; Jan Bartošek, 198 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia predstavuje ekonomickú analýzu práva ako interdisciplinárny a kontextuálny prístup k právu, ktorý môže tuzemské právnej teórii a praxi mnohé ponúknuť. Reaguje na vzrastajúci záujem právnickej obce o tento ...
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ...
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií ...
Forex.Milan Bachratý.Anotácia: Táto kniha je praktická príručka s jasným krok-za-krokom návodom, ako si úspešné vytvoríš, otestuješ, zoptimalizuješ a následne budeš obchodovať tvoju vlastnú stratégiu.Základné piliere každého úspešného obchodníka sú profitabilná stratégia, disciplína a money management.Dobrodružstvo ...
Kniha - autorka Marcela Palíšková, 240 strán, česky, Fungovanie trhu práce je založené na základných ekonomických princípoch, obdobne ako na iných trhoch i tu sa stretáva dopyt s ponukou, subjekty na trhu práce sa snaží maximalizovať svoj úžitok. V čom tkvie teda jedinečnosť a zároveň zložitosť fungovania ...
Kniha - Simon Sinek, 288 strán, česky, papierový bez lesklého krytu Ako vybudovať stabilný a výkonný tím, v ktorom všetci usilujú o dosiahnutie spoločného cieľa?"Milujem svoju prácu!"Patríte medzi tie šťastné, ktorí toto úprimne vyhlasujú, alebo naopak od začiatku pracovnej doby očami posúvate ručičku ...
Kniha - Molly D. Shepardová; Jane K. VIIIlerová; Peter Dean, 276 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Štát sa úspešnou manažérkou alebo podnikateľkou nie je vo svete ovládanom muži mnohokrát zrovna ľahké. Ako ale využiť svoju ženskosť ako prednosť a preniknúť do vrcholných pozícií nielen vo svete ...
Kniha - autor Zdeněk Souček, 426 strán, česky, pevný bez matného krytu Nastúpila doba, kedy cestou k víťazstvu v oblasti podnikania je symbióza kreativity a disciplíny. Tá vedie k unikátnosti podniku, ktorá umožní dosiahnutie jeho konkurencieschopnosti. Kniha sa zaoberá problematikou strategického riadenia ...
Kniha - autor Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková, 304 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Spoločenský význam role manažérov v biznise rastie tak, ako rastie význam ich pivotálního postavenie v trojuholníku záujmov vlastníkov, zamestnancov a zákazníkov. Napätie v uvedenom trojuholníku ...
Kniha - Petr Kazík, 144 s., česky, brožovaná s matným krytom Ako zvýšiť atraktivitu vzdelávania a pritiahnuť záujem poslucháčov? Aké sú techniky pre účinné odovzdávanie znalostí a zároveň zjednodušenie práce lektora? Ako dospieť k žiaduce zmene správania a postojov kolegov? Prečo je výklad najmenej vhodnú ...
Druh sortimentu : Kniha, Mysli konej zbohatni, Autoři : Andy Winson, Rok vydania : 2016,
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád ...
The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschäppeler have tested the 44 most important communication theories - from Aristotle's thoughts on presenting through Proust on asking qu
Najväčší obchodník na svete s pomocou múdrosti desiatich starobylých zvitkov môžete zmeniť svoj ži. Og Mandino Každá generácia vytvára svoju "mocnú literatúru". Tento druh literatúry má schopnosť doslova zmeniť život svojho čitateľa. Osudom knihy Najväčší obchodník na svete je ovplyvniť tisíce životov.Je ...
Oxfordský vědec David Stuckler a epidemiolog Sanjay Basu ze Stanfordu jsou odborníky na problematiku veřejného zdraví. V Ekonomice života a smrti shromáždili historické i současné údaje pocházející z celého světa – jejich výzkumná cesta začíná ve Spojených státech třicátých let minulého století a končí ...