Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Vytvorte ho rychle a spravne behem jednoho dne Tato kniha je neocenitelnym pomocnikem pri tvorbe podnikatelskeho planu. Je zvlaste vhodna pro podnikatele, kteri zadaji o bankovni uver nebo shaneji finance pro rozvoj svoji firmy. Jedna z nejuznavanejsich odbornic v oblasti drobneho podnikani ve Spojenych ...
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...
Kniha - Dušan Šimo; Ladislav Mura, 264 strán, slovenský, pevný bez lesklého krytu Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti ...
Kniha - autor Ondřej Machek, 160 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V mnohých krajinách sveta sú rodinné firmy chrbticou ekonomiky a zároveň symbolom kvality a tradície. Štúdium ich špecifík má však pomerne krátku históriu a v Českej republike boli rodinnej firmy do nedávnej doby takmer prehliadané. ...
Čitateľom predkladáme posledné dielo významného odborníka a špecialistu na pohostinstvo a hotelierstvo prof. Ing. Gustáva Sládka, DrSc., ktoré vytvoril tesne pred svojou smrťou na jar roku 2007. Publikácia "Manažment v pohostinstve a hotelierstve" je teda akýmsi odkazom autora pre odbornú verejnosť a ...
BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Z obsahu knihy: Prvky marketingu ...
Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského ...
Druh sortimentu : Kniha, Nikon D5200, Autoři : Rob Sylvan, Rok vydania : 2013,
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje ...
Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, ...
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty ...
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací ...
Riziko a neistota sú kľúčovým atribútom všetkých ľudských činností, najmä tých podnikateľských. Výskum a vývoj nových produktov, zavádzanie moderných technológií, vstupy na nové trhy, fúzie i akvizície, veľké investičné projekty, reštrukturalizácia podnikov a pod. slúžia ako príklady aktivít, ktorých ...
Nielen v športe, ale aj v podnikaní a vzdelávaní sa ukázalo, že účinnejšie ako vedenie prostredníctvom inštrukcií a príkazov je koučování. Uznávaný britský expert v knihe pomáha porozumieť prínosu tejto metódy pre uvoľňovanie ľudského potenciálu a dosiahnutie maximálnej individuálnej výkonnosti. V novom ...
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie ...
Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky jejich života, politických či náboženských zvláštností. Naopak ti, kteří ...
Výdavky podnikateľa Ak daňovník, ktorý nie je platiteľom DPH, alebo daňovník, ktorý je platiteľom DPH len časť zdaňovacieho obdobia, neuplatní preukázateľné daňové výdavky, môže uplatniť výdavky vo výške 60 % z úhrnu príjmov uvedených v § 6 ods. 1 a ods. 2 ZDP, najviac však do výšky 20 000 eur. Ak daňovník ...
Autor bol dlhoročným šéfom marketingu v ŽOS Zvolen (Železničné opravovne a strojárne). Za zákazkami pochodil takmer celú Európu, ale aj slovenských a českých zákazníkov. V knihe popisuje pútavým spôsobom zážitky zo zháňania zákaziek, metódy na ich získanie a kroky, ktoré treba so zákazníkmi absolvovať. ...
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný ...