Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Ekonomický ústav SAV už od vzniku SR každoročne publikuje svoj pohľad na vývoj slovenskej ekonomiky, aj s krátkodobým výhľadom. Snaží sa odhaliť zmeny v trendoch, či charakteristické problémy pre aktuálne obdobie. Hoci si každoročná publikácia primárne všíma vývojové tendencie v uplynulom roku, vždy ...
The New York Times bestselling author of The Four and NYU Business School professor delivers an insightful, urgent analysis of who stands to win and who''s at risk to lose in a post-pandemic world. The Covid-19 outbreak has turned bedrooms into offices, pitted young against old and widened the gaps between ...
Novela zákona o spotrebnej dani z minerálneho oleja účinná od 1. 7. 2021 umožňuje užívateľskému podniku dodávať minerálny olej širšiemu okruhu konečných spotrebiteľov LPG. V prípade, že predávate tovar, alebo poskytujete určité služby na diaľku, neprehliadnite príspevok Osobitná úprava DPH – OSS, v ktorom ...
Štátne dávky Pri zmierňovaní negatívnych následkov pandémie sa štát v rámci projektu "PRVÁ POMOC"rozhodol podať pomocnú ruku podnikateľom a zamestnancom príspevkami zo štátneho rozpočtu. V rámci projektu sa poskytujú príspevky: o na náhradu mzdy zamestnanca pre zamestnávateľov, ktorí museli zatvoriť ...
McLaren’s International Trade covers all of the conventional theory that students are expected to learn, but presents it in a modern and unique way. Aiming to teach students how to use economic theory instead of merely memorizing economic theory, International Trade introduces each topic with a real-world ...
Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, ...
Do publikace jsou zahrnuty praktické problémy, které byly zdrojem dotazů veřejnosti. Z pohledu daně z příjmů se kniha zaměřuje zejména na uplatňování leasingových splátek jako výdajů (nákladů) na dosažení, zajištění a udržení příjmů, a to nejen při řádném průběhu a ukončení smlouvy o finančním leasingu, ...
Z�merom tejto publik�cie je poskytn�� �itate�ovi stru�n� poh�ad na pr�stupy, met�dy a techniky, ktor� boli tradi�ne uplat�ovan� pri tvorbe konkuren�n�ch strat�gi�, a na trendy, ktor� uprednost�uje te�ria a prax v s��asnosti. Publik�cie dostupn� na s��asnom ...
Publikace je zaměřena na základní pravidla při vedení daňové evidence fyzických osob v případě hmotného a nehmotného majetku.
V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, ...
Publikácia je členená do dvoch samostatných kapitol Daňové výdavky a Cestovné náhrady. V súbore názorných príkladov ponúkame výber daňových výdavkov podnikateľov – FO a tiež zamestnávateľov – PO. Problematike cestovných náhrad sa venujeme z pohľadu zamestnancov, SZČO a zamestnávateľov pri zahraničnej ...