Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Na knižný trh prichádza ojedinelá publikácia svojho druhu po prvý krát v histórii ekonomickej knižnej tvorby v podobe systémovej monografie. Autor vychádza zo základnej gnozeologickej premisy, že tieňová ekonomika na Slovensku je neidentifikovaná a tabuizovaná. Preto si autor postavil za cieľ prispieť ...
Publikácia je orientovaná na posúdenie monografií a článkov zo školského manažmentu a vzdelávania školských manažérov riaditeľov škôl. Jej cieľom je nielen prispieť k hlbšiemu prieniku do podstaty školského manažmentu a vzdelávania školských manažé rov v Slovenskej republike, ale aj logicky usporiadať, ...
Autori publikácie detailnejšie preskúmavajú vplyv jednotlivých faktorov na akciové trhy a nové tendencie, ktoré v posledných dvoch desaťročiach priniesli významné zmeny. Ich snahou bolo dokázať, že akciový trh dnes ovplyvňuje komplex fundamentálnych, technických faktorov, ale aj správanie investorov ...
Odborná publikace "Veřejný sektor – řízení a financování" seznamuje čtenáře s postavením a úkoly veřejné správy – jak státní správy, tak územní samosprávy v ČR. Věnuje se výkonným orgánům ve veřejné správě jako subjektu, který zajišťuje rozhodování volených orgánů, zajišťuje zabezpečování veřejných statků, ...
Publikácia "Zriaďovateľ školy a školského zariadenia – práva, povinnosti, kompetencie" doplňuje a kompletizuje už vydané príručky, ktoré sa všeobecne venovali problematike riadenia a ekonomiky školy a školského zariadenia či špeciálne konkrétnym typom školských inštitúcií v rámci regionálneho školstva. ...
Publikácia "Praktický výkon finančnej kontroly vo verejnej správe" vznikla s cieľom poukázať na priebeh výkonu predbežnej finančnej kontroly v roku 2015 a zároveň poskytnúť čitateľovi informácie o procese overovania finančných operácií v zmysle nového zákona o finančnej kontrole v roku 2016. Autor využil ...
Monografia ponúka pohľad na najširšie chápanie audítorskej profesie, kde vymedzuje užšie chápanie auditu s poukázaním na nebezpečenstvo redukcie auditu výlučne na overovanie finančných výkazov (účtovnej závierky) a takisto aj širšie chápanie auditu – jeho reálnu úlohu v ekonomickom a spoločenskom prostredí. ...
Cieľom publikácie je podpora a pomoc ekonomickým subjektom v začiatkoch a v priebehu ich podnikania, ako aj pri optimalizácii ich daňovej povinnosti, a charakteristika súčasného stavu a vybraných faktorov, ktoré majú najvýznamnejší vplyv na podnikanie právnických osôb v Slovenskej republike. V úvode ...
Cieľom tretieho, prepracovaného vydania publikácie je poskytnúť základné informácie o problematike finančných trhov, ich segmentov, nástrojov, cien a inštitúcií, ktoré sú sprostredkovateľmi pri plnení hlavných úloh finančného manažéra. Dôraz sa kladie na ohodnocovanie finančných nástrojov, predovšetkým ...
Kniha – autor Hana Marcin Jakubíková, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Postupy účtovania pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky ? Komentár" okrem podrobného vysvetlenia paragrafového znenia opatrenia Ministerstva financií ...
V češtine. Prečo niektorí ľudia pracujú menej a zarábajú viac? Prečo platia menej na daniach? Prečo sa cítia finančne istejší ako iní? Táto kniha je napísaná pre tých, ktorí chcú prekročiť istotu pracovného miesta a hľadať svoj svet finančnej slobody...
Vstúpiť do podnikania s odvahou a motiváciou vo väcšine prípadov nepostačuje. Snáď najdôležitejšou pri podnikaní je vízia o budúcnosti podniku, ktorá v sebe ukrýva odpovede na často kladené otázky: Je náš podnik sebestačný? Je náš podnik schopný prispôsobovať sa prichádzajúcim zmenám? Vie náš podnik ...
Kniha je vzácnym dokumentom Jacka a Suzy Welchovcov, filozofickým rozprávaním o základných obchodných praktikách a odvážnym návodom, ako na to, všetko je presiaknuté typickou Jackovou otvorenosťou a nákazlivým optimizmom. Kniha prebudila neukojiteľný hlad po tom, aby sa hovorilo o práci. Od chvíle, kedy ...
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. ...
Kniha - autor David Špaček, 384 strán, český, pevný s krytom na matrac Manažérske činnosti sa musí vždy prispôsobiť charakteristikám prostredia, v ktorom prebiehajú. Sú ovplyvňované typom organizácie (povahou jej činností), jej veľkosťou, organizačné kultúrou, štruktúrou financovania, spôsobom vlastníctva ...
How do some salespeople consistently outsell their competition? Why do closing techniques work in small sales but fail in larger ones? How can salespeople dramatically increase their sales volume from major accounts? If you''re in sales--or if you manage a sales force--you need the SPIN strategy. Developed ...
The Convention on the International Sale of Goods is one of the most successful attempts to unify parts of the law of international commerce. The Convention is now in force in more than 60 states, and there are thousands of decisions by courts and arbitral tribunals that apply the rules of the Convention, ...