Všetko by bolo super, nebyť zlého spracovania objednávky. Ja som stanovila INÚ dodaciu adresu ako fakturačnú, no aj napriek tomu mi bol tovar doručený na fakturačnú adresu. Čo znamená, že som ho doteraz nevidela, pretože domov (= fakturačná adresa) chodím tak raz za dva mesiace!!! Preto nemôžem ani odpovedať na otázku v dotazníku, či bol tovar doručený vporiadku. Zväčša som zvyknutá pri nákupe cez internet, že až po uhradení prevodom ma telefonicky informujú o tom, že platbu evidujú a následne mi zašlú tovar. Neviem, či pre Vás nie je riskantné posielať tovar skôr ako dôjde ku jeho uhráde, ale to už v zásade mňa nemusí trápiť. Úprimne: bola som prekvapená rýchlosťou spracovania a odoslania objednávky - pozitívne, no bohužiaľ tá rýchlosť išla na úkor dosť závažnej chyby - a to, že tovar mi nebol dodaný na mnou zadanú dodaciu adresu. Takže ho ku dnešnému dňu stále nemôžem užívať, čo považujem za dosť zásadné pohcybenie z Vašej strany a odporúčam si na to dávať v budúcnosti väčší pozor.