Predtým ako som sa rozhodol pre gigastore, som si zistil pár informácii cez heureku. Skvelá cena tovaru, o ktorý som mal záujem bola však prisilným lákadlom a tak som tovar objednal. Jednalo sa o PS4. Vopred som sa informoval cez LiveChat o dostupnosti tovaru ako aj jednej hry pre PS4. Bolo mi napísané že je všetko skladom. Zároveň som si preveril či PS4 ktorú ponúkajú je oficiálna česko/slovenská distribúcia, na čo mi odpovedali že samozrejme.Kým som vytvoril objednávku a dostal som sa ku plateniu GoPay, tak záhadne stúpla cena PS4 o 2€. Keďže som dostal 5€ zľavu tak som to neriešil.Asi 10 minút po zaplatení mi volal asi skladník, že hra ktorú som si objednal, už nie je skladom (aj napriek tomu, že na stránke im stále svietilo, že skladom je a aj pán/dáma na LiveChate mi potvrdil že tá hra je skladom. Tu som narazil na neprofesionálnosť zamestnancov obchodu. Vyvalil na mňa že to není skladom a stíchol. Bez návrhu ako by sa to dalo riešiť. Musel som mu sám navrhnúť, že či by mi nevrátili peniaze, na to mi bolo odpovedané že to môžu. Peniaze mi nakoniec prišli na účet cca týždeň po zaplatení.
PS4 mi došla kuriérom bleskovo (48hodín) aj napriek tomu, že mi opäť pán v LiveChate tvrdil, že príde až o 4 dni. Prišla vo svojej originál krabici, len na nej bola nálepka s mojou adresou. Obal bol značne poškodený, poškrabaný s obitými rohmi, našťastie konzola je v krabici zabalená veľmi dobre. Keď som ju rozbalil zistil som, že kompletne všetky dokumenty sú po Poľsky, ani náznak češtiny, nie to ešte slovenčiny. Konzola funguje dobre tak to neriešim.
Celkový dojem z obchodu? Keď sa budú starať viac o svoj eshop a informácie na ňom, keď zlepšia komunikáciu so zákazníkmi a keď prestanú klamať o pôvode tovaru, tak verím tomu že to bude eshop do ktorého sa budem rád vracať. Držím palce.