Objednal som si tovar (autobatériu), ktorý je (údajne) skladom.
Tovar som objednal v nedeľu, v pondelok mi neprišlo nič o expedícií.
V utorok bol sviatok.
V stredu som už ale očakával, že mi tovar buď príde, alebo budem informovaný, kedy príde.
Keďže batériu potrebujem na štartovanie automobilu, napísal som e-mail, aby bola objednávka preverená.
Predajca reagoval, že tovar nie je na sklade a nevie ani kedy bude a ponúkol mi alternatívy.
Ja som si už mohol v pondelok objednať/pre-objednať batériu, keby ma predávajúci včas informoval.
Neviem, kedy ma plánoval predajca informovať, keď reagoval až na môj email - a či vôbec.
S komunikáciou obchodu som nespokojný a autobatériu som si objednal u konkurencií.
E-shop stále neopravil informáciu o nedostupnom tovare na svojej stránke.