nezvládnutá komunikácia obchodu. nečakajte, že Vám príde správa, napr. - dnes vám bude doručený tovar, prípadne že dostanete kontakt na prepravcu. Proste vám šofér zavolá, že stojí pred vašim barákom, že poďte si to prevziať. Vy ste od bytu 100km ďaleko, veď ako máte vedieť, že dnes je ten deň, darmo ste deň predtým posielal správu s otázkou, kedy bude tovar doručený. Tovar sa tým pádom vráti k odosielateľovi. Keď to riešite s e shopom, povedia vám, že oni nič nevedia, že to logistika. Ústne Vám povedia, ďalší termín rozvozu je v utorok. V utorok, pondelok, ani v iný deň zas žiadna správa. Voláte v utorok do e shopu, nevedia kde váš tovar je. Idú zisťovať do logistiky. Dajú vám číslo na šoféra s tým, že povedia, že nemusí zdvihnúť. Zavoláte šoférovi, zdvihne, no povie vám, že váš tovar on veru nemá. Polhodinu potom, čo ste sa hodil o zem vám volá šofér, za 20 minút som u vás. Iný šofér. Aspoň ten je slušný a ústretový, čo sa v žiadnom prípade nedá povedať o e shope domossu. Takže happy waiting, alebo sa obráťte na iný e shop. A ešte z vás budú robiť blázna a ak toto zverejním, zas povedia, že si môžem za všetko sám. Uvádzam pravé meno