Domoss.sk recenzie

-pôsobenie spoločnosti na trhu obchodu už viac ako 30 rokov -spoločnosť má ako záruku stability e-shopu kamenný obchod -jedinečný je aj svojou šírkou ponúkaného sortimentu -spoločnosť je členom siete EURONICS najväčšej siete v Európe -poskytuje štandardné i neštandardné služby

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  91.4%

Priemerná doba dodania je 3.1 dni

97.6% zákazníkom dorazil tovar do 10 dní

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

9.7
Komunikácia obchodu
9.6
Komunikácia prepravcu
9.7
Celkové hodnotenie

Všetky recenzie (588)

80
09.06.2023 05:06
8
Komunikácia obchodu
8
Komunikácia prepravcu
8
Celkové hodnotenie
..
73
28.09.2021 10:09
8
Komunikácia obchodu
8
Komunikácia prepravcu
6
Celkové hodnotenie
Tovar mi prišiel poškodený. Nakoniec som si ho za istých podmienok nechal, ale v budúcnosti budem uvažovať či ešte využijem tento obchod..
100
26.08.2021 06:08
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
100
29.07.2021 06:07
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Spokojnosť
100
23.07.2021 08:07
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Velmi som spokojená, doručenie velmi rýchlo
100
22.07.2021 06:07
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Objednany tovar mi bol obratom doruceny, velka spokojnost 😊
100
22.07.2021 09:07
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Rychle a bezproblémové dodanie
97
22.07.2021 03:07
10
Komunikácia obchodu
9
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Veľká spokojnosť
100
21.07.2021 07:07
10
Komunikácia obchodu
10
Komunikácia prepravcu
10
Celkové hodnotenie
Ôk VYBORNE
10
21.07.2021 07:07
3
Komunikácia prepravcu
nezvládnutá komunikácia obchodu. nečakajte, že Vám príde správa, napr. - dnes vám bude doručený tovar, prípadne že dostanete kontakt na prepravcu. Proste vám šofér zavolá, že stojí pred vašim barákom, že poďte si to prevziať. Vy ste od bytu 100km ďaleko, veď ako máte vedieť, že dnes je ten deň, darmo ste deň predtým posielal správu s otázkou, kedy bude tovar doručený. Tovar sa tým pádom vráti k odosielateľovi. Keď to riešite s e shopom, povedia vám, že oni nič nevedia, že to logistika. Ústne Vám povedia, ďalší termín rozvozu je v utorok. V utorok, pondelok, ani v iný deň zas žiadna správa. Voláte v utorok do e shopu, nevedia kde váš tovar je. Idú zisťovať do logistiky. Dajú vám číslo na šoféra s tým, že povedia, že nemusí zdvihnúť. Zavoláte šoférovi, zdvihne, no povie vám, že váš tovar on veru nemá. Polhodinu potom, čo ste sa hodil o zem vám volá šofér, za 20 minút som u vás. Iný šofér. Aspoň ten je slušný a ústretový, čo sa v žiadnom prípade nedá povedať o e shope domossu. Takže happy waiting, alebo sa obráťte na iný e shop. A ešte z vás budú robiť blázna a ak toto zverejním, zas povedia, že si môžem za všetko sám. Uvádzam pravé meno

Reklama