Atria.sk recenzie

Vážený a ctený zákazník, naša spoločnosť ATRIA.SK je internetový veľkoobchod v oblasti dom – byt – záhrada - vykurovanie zameraný na konečného zákazníka, montážnika a malé obchody s výhodnými rabatovými podmienkami. Vzhľadom na nízku pridanú hodnotu a nízke náklady, s ktorými dokážeme operovať sú naše ceny v priemere o 15 až 30% nižšie ako z klasických veľkoobchodov. Všetky výrobky, ako sú kondenzačné kotly, solárne panely, systémové dosky a ďalšie sú nakupované priamo od výrobcu, alebo oficionálneho dovozu. To všetko je znova záruka nízkych cien! V prípade ďalších otázok, či telefonických objednávok nás môžete kedykoľvek kontaktovať.

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  78.1%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.2
Prehľadnosť obchodu
7.2
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (2026)

93
08.04.2016 05:04
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Každý predajca je dobrý,ale drobnosti na vylepšenie sa vždy nejdú.
  • Dobrá cena, nákup pod jednou strechou
  • Mohli by ste doplniť sortiment solárne potrubie O sadu objímky pre duo-potrubia.Ivar má V ponuke.
93
08.04.2016 05:04
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Každý predajca je dobrý,ale drobnosti na vylepšenie sa vždy nejdú.
  • Dobrá cena, nákup pod jednou strechou
  • Mohli by ste doplniť sortiment solárne potrubie O sadu objímky pre duo-potrubia.Ivar má V ponuke.
100
07.04.2016 11:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Veľká spokojnosť odporúčam
  • Dobré zoradenie produktov na stránke, informovanosť zákaznika na najlepšej úrovni, tovar som mal na druhý deň doma. Odporúčam
  • Nestretol som sa
100
07.04.2016 11:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Veľká spokojnosť odporúčam
  • Dobré zoradenie produktov na stránke, informovanosť zákaznika na najlepšej úrovni, tovar som mal na druhý deň doma. Odporúčam
  • Nestretol som sa
100
06.04.2016 04:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
super
  • rýchlosť vybavenia
  • žiadne
100
06.04.2016 04:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
super
  • rýchlosť vybavenia
  • žiadne
7
06.04.2016 02:04
1
Prehľadnosť obchodu
1
Prístup a komunikácia
Nedodržují podmínky a vymlouvají se pokaždé na jiné důvody.
  • Žádné.
  • Toto je komunikace mezi mnou a obchodníkem:
  • Obchodník:Dobrý deň, p. Firla, ospravedlňujeme sa Vám, avšak po preverení dostupnosti tovaru sme zistili, že tovar nie je dostupný a nie je ani známy termín naskladnenia kosačky. Je nám to ľúto, ale objednávku musíme stornovať. Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.
  • Zákazník: Stále trvám na dodání zboží formou dobírky nebo osobního vyzvednutí na místě. Ohledně reklamace bych to řešil v případě, že to nastane (ze zákona jste povinni řešit reklamaci).
  • Obchodník: Dobrý deň. Chceli sme Vám napísať, naznačiť, že reklamácia stroja bude jednoducho zamietnutá, keďže ho zakúpite od neautorizovaného predajcu v SK. Stále prosím trváte na predaji?
  • Zákazník: Cena u Vás rozhodla a v případě, že by došlo k reklamaci budu smířený, že Vám to budu muset poslat. Prosil bych teda o potvrzení objednávky, kterou jsem Vám nyní ještě jednou zaslal na společnost FIRECON NEMOVITOSTI, s.r.o. typ VIKING Iow Mi 632 za 1310eur a termín, kdy jste mi schopni sekačku doručit.
  • Obchodník: Ide o to, že nie sme autorizovaný predajca a pri zaslaní prepravnou spoločnosťou Vám nebude predvedená funkčnosť. Pri reklamácií sa importérovi posiela sériove číslo, kde zistia predaj neautorizovanou firmou, čo môže značne ovplyvniť reklamačné konanie. Prosím o zváženie.
  • Pekný deň
  • Zákazník: Nemyslím si, že by měl být nějaký problém zasílání zboží v rámci EU. V případě, že budete sekačku zasílat do jiného členského státu EU faktura by měla být vystavená bez DPH.
  • Obchodník: Dobrý deň prajem, termín dodania je min. 2 týždne, avšak chcem Vás upozorniť, že môže byť naozaj problém s reklamáciou kosačky, vzhľadom nato, že sme slovenská firma. V prípade reklamácie by bolo nutné kosačku zaslať k nám na Slovensko. Tak si to ešte premyslite a napíšte, ako s objednávkou nakladať. Ďakujem a prajem pekný deň
7
06.04.2016 02:04
1
Prehľadnosť obchodu
1
Prístup a komunikácia
Nedodržují podmínky a vymlouvají se pokaždé na jiné důvody.
  • Žádné.
  • Toto je komunikace mezi mnou a obchodníkem:
  • Obchodník:Dobrý deň, p. Firla, ospravedlňujeme sa Vám, avšak po preverení dostupnosti tovaru sme zistili, že tovar nie je dostupný a nie je ani známy termín naskladnenia kosačky. Je nám to ľúto, ale objednávku musíme stornovať. Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.
  • Zákazník: Stále trvám na dodání zboží formou dobírky nebo osobního vyzvednutí na místě. Ohledně reklamace bych to řešil v případě, že to nastane (ze zákona jste povinni řešit reklamaci).
  • Obchodník: Dobrý deň. Chceli sme Vám napísať, naznačiť, že reklamácia stroja bude jednoducho zamietnutá, keďže ho zakúpite od neautorizovaného predajcu v SK. Stále prosím trváte na predaji?
  • Zákazník: Cena u Vás rozhodla a v případě, že by došlo k reklamaci budu smířený, že Vám to budu muset poslat. Prosil bych teda o potvrzení objednávky, kterou jsem Vám nyní ještě jednou zaslal na společnost FIRECON NEMOVITOSTI, s.r.o. typ VIKING Iow Mi 632 za 1310eur a termín, kdy jste mi schopni sekačku doručit.
  • Obchodník: Ide o to, že nie sme autorizovaný predajca a pri zaslaní prepravnou spoločnosťou Vám nebude predvedená funkčnosť. Pri reklamácií sa importérovi posiela sériove číslo, kde zistia predaj neautorizovanou firmou, čo môže značne ovplyvniť reklamačné konanie. Prosím o zváženie.
  • Pekný deň
  • Zákazník: Nemyslím si, že by měl být nějaký problém zasílání zboží v rámci EU. V případě, že budete sekačku zasílat do jiného členského státu EU faktura by měla být vystavená bez DPH.
  • Obchodník: Dobrý deň prajem, termín dodania je min. 2 týždne, avšak chcem Vás upozorniť, že môže byť naozaj problém s reklamáciou kosačky, vzhľadom nato, že sme slovenská firma. V prípade reklamácie by bolo nutné kosačku zaslať k nám na Slovensko. Tak si to ešte premyslite a napíšte, ako s objednávkou nakladať. Ďakujem a prajem pekný deň
90
02.04.2016 02:04
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
doporucujem
  • výhodná cena, rýchle vybavenie a dorucenie.zdvorlivá obsluha, vybavovanie.
  • zatial ziadné som nezistil.
90
02.04.2016 02:04
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
doporucujem
  • výhodná cena, rýchle vybavenie a dorucenie.zdvorlivá obsluha, vybavovanie.
  • zatial ziadné som nezistil.

Reklama