Agem.sk recenzie

Slovenský distribútor počítačových komponentov, príslušenstva, elektroniky a domácich spotrebičov. Z logistického centra v Bratislave, ktoré sa v októbri 2001 rozrástlo o 1300 m2 a v novembri 2005 o ďalšiu veľkokapacitnú budovu skladu, zásobujeme zákazníkov na Slovensku, Čechách, Poľsku, Rakúsku a Chorvátsku. O rýchlu distribúciu a kvalitný servis sa stará tím kvalifikovaných pracovníkov, ktorých hlavným cieľom je načas, v požadovanom množstve a kvalite zásobovať našich stálych zákazníkov a poskytovať im technický support k produktom, ktoré ponúkame.

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86.9%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.9
Dodacia lehota
8.7
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (2552)

100
11.12.2013 10:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Odporúčila by som .
  • Čas a v mojom prípade zľava od Slovak Telekom,a.s.
  • Chýba fa.na konkrétny tovar.Dodávaný je iba od kuriéra podklad o zaplatení a nie je rovnako uvedené za aký tovar.
100
11.12.2013 10:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Odporúčila by som .
  • Čas a v mojom prípade zľava od Slovak Telekom,a.s.
  • Chýba fa.na konkrétny tovar.Dodávaný je iba od kuriéra podklad o zaplatení a nie je rovnako uvedené za aký tovar.
100
11.12.2013 05:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Výborný
  • Rychlost dodania
  • Cena
  • Neviem
100
11.12.2013 05:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Výborný
  • Rychlost dodania
  • Cena
  • Neviem
23
17.10.2013 02:10
1
Prehľadnosť obchodu
5
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
katastrofa, klamstvo - neodporúčam
  • žiadne
  • - veľmi zlý prístup do vašej firmy, nedobrá komunikácia
  • - vybrať si predajcu mi pripadá hlúpe, je mi nepríjemný takýto postup a prístup
  • - na stránke som hľadala podmienky predaja, ale nenašla som ich. Dozvedela som sa, že sú v sekcii nový užívateľ - to je katastrofa, mimoriadne neprehľadná, nepraktická a nefunkčná stránka
  • - potrebovala som vrátiť časť tovaru, nakoľko sa u nás zmenili podmienky. Predtým, než som k vám zašla s tovarom, ktorý som chcela vrátiť, som si pozrela tieto veci na internete a aj na stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie. Najprv som sa u vás dozvedela, že tovar nemôžem vrátiť, lebo nie ste internetový obchod. Ja som si však trvala na svojom a oznámila som, čo som našla. Na základe mojich vedomostí a argumentov mi boli vvrátené peniaze za vrátený tovar. Inak by ste ma oklamali. Ste vrcholne neseriózni
  • - dodatočne som našla na vašich stránkach, že ste internetový obchod. Tak ste alebo nie ste? Alebo ste len vtedy, keď vám to vyhovuje? To sú škaredé klamstvá, ktoré v obchode nezmášam. Pre mňa je dôkležitá serióznosť, ktorú som u vás nenašla.
  • - pozitívne môžem hodnotiť len to, že za vrátený tovar mi boli vrátené peniaze, ale až po mojich argumentoch - ono to vyplýva zo zákona
  • - ceny máte len bez dph, čo je nechutné. Kupujúci si má počítať cenu s dph? To snáď nemyslíte vážne neuviesť ceny aj s dph
  • - po mojej prvej kúpe sústavne od vás dostávam maily na moju adresu, hoci som to nikdy nikde nežiadala, nie som si toho vedomá. Pravdepodobne to máte niekde automaticky v podmienkach alebo je to vaša aktivita, váš prístup. Iní to nerobia. Radšej som to už odhlásila, spoliehať sa na vás nedá
23
17.10.2013 02:10
1
Prehľadnosť obchodu
5
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
katastrofa, klamstvo - neodporúčam
  • žiadne
  • - veľmi zlý prístup do vašej firmy, nedobrá komunikácia
  • - vybrať si predajcu mi pripadá hlúpe, je mi nepríjemný takýto postup a prístup
  • - na stránke som hľadala podmienky predaja, ale nenašla som ich. Dozvedela som sa, že sú v sekcii nový užívateľ - to je katastrofa, mimoriadne neprehľadná, nepraktická a nefunkčná stránka
  • - potrebovala som vrátiť časť tovaru, nakoľko sa u nás zmenili podmienky. Predtým, než som k vám zašla s tovarom, ktorý som chcela vrátiť, som si pozrela tieto veci na internete a aj na stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie. Najprv som sa u vás dozvedela, že tovar nemôžem vrátiť, lebo nie ste internetový obchod. Ja som si však trvala na svojom a oznámila som, čo som našla. Na základe mojich vedomostí a argumentov mi boli vvrátené peniaze za vrátený tovar. Inak by ste ma oklamali. Ste vrcholne neseriózni
  • - dodatočne som našla na vašich stránkach, že ste internetový obchod. Tak ste alebo nie ste? Alebo ste len vtedy, keď vám to vyhovuje? To sú škaredé klamstvá, ktoré v obchode nezmášam. Pre mňa je dôkležitá serióznosť, ktorú som u vás nenašla.
  • - pozitívne môžem hodnotiť len to, že za vrátený tovar mi boli vrátené peniaze, ale až po mojich argumentoch - ono to vyplýva zo zákona
  • - ceny máte len bez dph, čo je nechutné. Kupujúci si má počítať cenu s dph? To snáď nemyslíte vážne neuviesť ceny aj s dph
  • - po mojej prvej kúpe sústavne od vás dostávam maily na moju adresu, hoci som to nikdy nikde nežiadala, nie som si toho vedomá. Pravdepodobne to máte niekde automaticky v podmienkach alebo je to vaša aktivita, váš prístup. Iní to nerobia. Radšej som to už odhlásila, spoliehať sa na vás nedá
90
17.09.2013 07:09
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
ok
  • oproti ostatným žiadne
  • oproti ostatným žiadne
90
17.09.2013 07:09
7
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
ok
  • oproti ostatným žiadne
  • oproti ostatným žiadne
100
12.09.2013 01:09
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
tradicia, spolahlivost, ceny.
  • ceny
  • dopravne naklady
100
12.09.2013 01:09
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
tradicia, spolahlivost, ceny.
  • ceny
  • dopravne naklady

Reklama