Pánske toaletné vody s 3-5 percentným obsahom esencie sú síce slabšie ako parfémy a parfémované vody, napriek tomu ich vôňa dokáže zaujať a pritiahnuť pozornosť žien. Nanášajú sa výhradne na oblečenie, keďže na pokožke dlho nevydržia a rozplynú sa. Toaletné vody pre mužov podobne ako všetky vône veľa napovedia o osobnosti a vlastnostiach jej majiteľa, preto je dôležité dbať na správny výber. V ponuke je veľa lacných vôd, avšak ak chcete ostať nezabudnuteľní, zvoľte takú, ktorá vám najviac sedí.
Christian Dior Sauvage toaletná voda pre mužov 100 ml, Aromatická citrusová vůně pro muže uvedena na trh v roce 2015 nekonečně svěží vůně, jejíž jméno evokuje nespoutanost Sauvage je pronikavá upřímná pánská vůně. Svěží vichřice. Přesně tak to Francois Demachy, tvůrce parfémů Dior, chtěl: syrovost a ...
Dior Sauvage Pánska vôňa uvedená na trh v roku 2018. Orientálnu vôňu Dior Sauvage má na svedomí parfumér François Demachy, ktorý sa pri jej vzniku nechal inšpirovať púšťou a vyprahnutým pieskom. Tvárou vône sa stal populárny herec Johnny Depp. Vôňa je skladaná ako orientálna a máte pri nej pocit tajomna, ...
Invictus: meno hrdo predstavuje mužnosť a latinskú identitu. Tento muž je neporaziteľný, hrdina, ktorému každý podľahne. V dávnych dobách sa športovcom pripisovali božské atribúty, dnes sú športovci symbolom ideálneho muža a pomaly sa opäť vracajú k mytologickým bytostiam. Parfumy Paco Rabanne sú úspešné ...
Nechajte sa uniesť parfémom z rady Chanel a názvom Chanel Allure Homme Sport. Určený je všetkým mužom, ktorí chcú zvádzať a túžia byť zvádzaní.Parfém Chanel možno považovať za klenot medzi pánskymi vôňami. Nositeľ vône je charakterizovaný ako zmyselný muž do 40 rokov, plný harmónie, pretkaný nespútaným ...
Lacoste Essential má rovnakú príchuť ako víkendy plné zábavy a stretnutia s ľuďmi, ktorých vždy radi vidíme. Ale je aj oveľa viac, pretože sloboda je špecifický stav mysle. Nová vôňa Lacoste Essential evokuje ducha značky vteleného do flakónu, je sofistikovaná a žiarivá, svieža a upokojujúca, klasická ...
Pánska toaletná voda typ hlavnej vône: orientálna, typ vedľajšej vône: orientálna, vonné zložky: bergamot, jablko a škorica, tieto toaletné vody sú pôvodom: nemecké Je úspešný, sebaistý, inteligentný a kozmopolitný. Dosiahol už mnoho a preto sa môže zastaviť a bilancovať. Hľadať a objavovať skutočné ...
Aromatická, svieža pánska vôňa, predstavená súčasne s dámskou verziou Hugo Boss Hugo XX. Pánska verzia Hugo Boss Hugo XY je navrhnutá pre ambiciózneho muža, ktorý sa nebojí porušiť pravidlá, skôr sa s nimi zahráva a ich porušovaním dostáva nový impulz. Pánsky parfém Hugo Boss Hugo XY čiastočne pripomína ...
Svieža drevitá vôňa, dáva priestor vyniknúť zmyselnosti svojho nositeľa. Denné nosenie parfému Hugo Boss Boss No. 6 je symbolom úspechu a šarmu. Vôňa je inšpirovaná úspešným, sebaistým a rozvážnym mužom, ktorý dbá o svoj vzhľad, má pevný charakter a vyžaruje z neho charizma. Úvodné akordy pánskeho parfému ...
Vôňa Phantom je instantnou a priamou dávkou dobrého pocitu. V úvode sú najvýraznejšie krémové levanduľové tóny. Po chvíli ich vystriedajú energiou nabité citrusy z Talianska a aróma madagaskarskej vanilky, ktorá pôsobí veľmi sexy. Všetko dokresľuje vetiver, ktorý ucítite ako posledný. Túto vonnú kompozíciu ...
Bottega Veneta pour Homme toaletní voda 50 ml, Bottega Veneta Pour Homme EdT 50 ml pánská toaletná voda Dřevito - svieži vôňa uvedena na trh 2013.Bottega Veneta Pour Homme je prvý parfum z domu Bottega Veneta pre muža. Má zobrazovať muža, ktorý utečie z centrá veľkomesta, aby strávil dny v horském prostredie. ...
Muž, ktorý nepozná žiadne hranice a obmedzenia, prirodzene využíva svoju silu, spontánne vyžaruje svoju eleganciu prostredníctvom svojich gest i štýlovosti. Móda značky VERSACE je okamžite rozpoznateľná - je venovaná mužovi, ktorý sa udržuje vo forme, fyzickej aj mentálnej, mužovi, ktorý je trochu filozof, ...
Montblanc Legend Spirit, toaletná voda 100ml Legenda pokračuje... Montblanc pokračuje v svojej inšpirácii novou, ešte mužnejšou vôňou s rovnakou dávkou elánu a príťažlivej úprimnosti. Znovuobjavuje osobnosť muža zachytenú v okamihu totálnej slobody a pokoja prostredníctvom vône Montblanc Legend Spirit. ...
Versace Dylan Blue toaletná voda pre mužov 100 ml, Aromatická - fougere vůně uvedena na trh v červenci 2016 Dylan Blue je esencí moderního muže Versace. Je to vůně plná charakteru a individuality, vyjadřuje mužnou sílu a jeho charisma. Líbí se mi, jakým způsobem přebírá tradiční tóny a dělá jejich moderními ...
Jimmy Choo Man je toaletní voda pro muže se smyslem pro dokonalost. Pro jedince, kteří milují novodobé trendy a chtějí být IN. Sofistikované opojení, jež cílí hlavně na výsledný styl. Dopřejte si vrozenou svůdnost a chladivé pohlazení čichových smyslů. Staňte se skutečným gentlemanem. Toaletní voda pro ...
Roma Uomo je orientálno-drevnatá vôňa. Úvodný aromatický tón zo sviežej bazalky, bergamotu a grapefruitu strieda teplý drevnatý základ z cédra, pačuli a santalu. Vôňa Roma Uomo je nezabudnuteľná rovnako ako muž, ktorý ju nosí. Čo je to tester? Tester sa od klasického produktu odlišuje len tým, že býva ...
Vrchné tóny sú svieže, žiarivé a čisté. Úvod okúzli citrusovou a aromatickou dvojicou tónov, ktorú tvorí taliansky bergamot a francúzska levanduľa. Tóny stromu litsea a svieži akord ananásu a bergamotu dodávajú vôni prekvapivý citrusový nádych, ktorý doslova prebudí zmysly. Magické srdce vône Legend ...
Svieža drevitá vôňa, dáva priestor vyniknúť zmyselnosti svojho nositeľa. Denné nosenie parfému Hugo Boss Boss No. 6 je symbolom úspechu a šarmu. Vôňa je inšpirovaná úspešným, sebaistým a rozvážnym mužom, ktorý dbá o svoj vzhľad, má pevný charakter a vyžaruje z neho charizma. Úvodné akordy pánskeho parfému ...
Vôňa určená charizmatickému mužovi, ktorý rád zvádza a flirtuje. Tvorí ju esencia jemného ovocia a ostrejšieho korenia. Povzbudivá, dynamická, atraktívna a agresívna sviežosť je vyjadrením duality vône Dolce & Gabbana Pour Homme prostredníctvom citrusových tónov. Levanduľa evokuje juh Francúzska. Šalvia ...
Montblanc Legend toaletná voda pre mužov 50 ml, Fougére - svieži vôňa uvedena na trh v roce 2011Montblanc je tradičný značka nadčasového luxusu, ktorá čerpá áno ak zo svojej viacročné tradícia, tak i z vize budúcnosti. Je klasická a pritom v každom okamihu vysoce aktuálny. Spájanie tradícia a moderny ...