TrendTop reštaurácie a hotely 2011

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 17 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Životný štýl, móda

Už niekoľko rokov TREND predstavuje formou bedekra najlepšie slovenské reštaurácie a hotely. V najnovšom vydaní bedekra doň zahrnul 350 podnikov, 190 reštaurácií a 160 hotelov, o ktorých je presvedčený, že si označenie Top naozaj zaslúžia. Rok 2010 bol zjednodušene povedané – zaujímavý. Najmä ak sa naň ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Životný štýl, móda

Popis

Už niekoľko rokov TREND predstavuje formou bedekra najlepšie slovenské reštaurácie a hotely. V najnovšom vydaní bedekra doň zahrnul 350 podnikov, 190 reštaurácií a 160 hotelov, o ktorých je presvedčený, že si označenie Top naozaj zaslúžia. Rok 2010 bol zjednodušene povedané – zaujímavý. Najmä ak sa naň pozeráme z pohľadu hosťa, ktorý má byť pre majiteľov, prevádzkovateľov a personál reštaurácií a hotelov tým najdôležitejším. Výrazne sa napríklad zvýšil štandard hotelového ubytovania. Na Slovensku pribudlo niekoľko hotelov najvyššej úrovne, prišli, resp. svoju pôsobnosť rozšírili svetové hotelové siete. Stačí spomenúť Kempinski, Sheraton, Accore, ďalší hotel tu má značka Holiday Inn. O priazeň hostí sa rozhodli zabojovať aj nové nezávislé zariadenia, ktoré si zakladajú na osobitosti a intímnej atmosfére. Z nich možno spomenúť päťhviezdičkový hotel vo Vrakúni na juhu Slovenska. Nové hotely presvedčili o svojej kvalite aj hodnotiteľov TRENDU a výrazne sa presadili v tohtoročných tabuľkách. Pre hostí je pozitívny aj fakt, že kríza, ktorej stopy bolo cítiť v tomto biznise ešte aj v roku 2010, zreálnila ceny v slovenských ubytovacích zariadeniach. Hoci – nie všade ešte pochopili, že hosť za ubytovanie v neatraktívnej lokalite nezaplatí 80 až 100 eur za noc. Za zaujímavý považujeme rok 2010 aj v reštauračnom biznise. Najmä v Bratislave pribudlo a (ešte pribudne) v nových nákupno-zábavných centrách pri Dunaji niekoľko veľmi zaujímavých podnikov. Za veľmi krátky čas si našli svojich priaznivcov a zamiešali karty v bratislavskom reštauračnom biznise. Pre ľudí, ktorí majú radi dobré jedlo, je dobrou správou, že na trhu sa objavilo niekoľko zaujímavých etnických reštaurácií, ktoré rozhodne spestrili slovenskú gastronomickú ponuku. Cieľom bedekra je uľahčiť orientáciu nielen čitateľom, ale aj ľuďom z hotelového a gastronomického biznisu, ktorí vydanie knihy chápu ako snahu pomôcť k zvyšovaniu úrovne hotelov a reštaurácií na Slovensku.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Životný štýl, móda, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Životný štýl, móda.

Reklama