Conti4x4WinterContact: Zimná pneumatika pre 4x4 a SUV V chladnom zimnom období prekonajú vozidlá s pohonom 4 kolies obuté na pneumatikách Conti4x4WinterContact všetky nástrahy na cestách. Asymetrický dezén bol optimalizovaný pre dosiahnutie maximálneho výkonu ako na snehu a ľade, tak aj v ľahkých terénoch. Technické detaily:
- Zimná pneumatika pre vozidlá 4x4 Conti4x4WinterContact je určená pre použitie v akomkoľvek počasí
- Asymetrický dezén poskytuje excelentný handling i v zimných podmienkach, progresívna lamelová technológia zaisťuje vynikajúcu jazdnú stabilitu a záber
- Široké obvodové drážky napomáhajú pri odvode vody a kašovitého snehu, to to zabezpečuje maximálnu ochranu proti vzniku aquaplaningu a snowplaningu
Prínosy:
- Vynikajúci brzdný výkon na snehu
- Špičkový záber na snehu aj ľade
- Vysoká ochrana proti vzniku aquaplaningu
- Výborný handling na suchej vozovke
- Nízka hlučnosť
Continental SSR pneumatiky SSR predstavuje SelfSupportingRunflat pneumatiky Princíp systému SSR: Na rozdiel od bežných pneumatík je systém SSR založený na princípe zosilnenej samonosnej bočnice. Tým sa zabraňuje tomu, aby vnútro pneumatiky zostalo zakliesnené medzi cestou a diskom a aby v prípade straty tlaku v pneumatike skĺzlo do disku. V závislosti od stavu vozovky a hmotnosti vozidla zosilnená samonosná bočnica na princípe SSR umožňuje vozidlu pokračovať v ceste pri maximálnej rýchlosti 80 km/h (50 mph) až do vzdialenosti 80 km (50 míľ).Pneumatiky s technológiou SSR runflat ponúkajú obrovské výhody
- S pneumatikami na princípe SSR zostanete v prípade defektu naďalej mobilní. Do cieľa svojej cesty alebo do servisu sa dostanete bez toho, aby ste sa museli obťažovať výmenou pneumatiky s defektom za rezervnú pneumatiku
- Kompatibilné so štandardnými diskami
- Jednoduchá montáž
- Šetria priestor a hmotnosť a teda aj palivo, pričom poskytujú až o 1 meter kubický viac nákladového priestoru
Komunikácia medzi pneumatikou a vodičom Kvôli dobrému jazdnému komfortu poskytovanému pneumatikami na princípe SSR si vodiči v prípade defektu sotva všimnú akúkoľvek stratu tlaku. Na zvýšenie bezpečnosti v prípade defektu a výkonu pri bežnej jazde sa systém SSR dodáva spolu so systémom varovania pred stratou tlaku v pneumatikách – buď TPMS (Tire Pressure Monitoring System – Systém monitorovania tlaku v pneumatikách) alebo DDS (Deflation Detection System – Systém detekcie úniku vzduchu), pričom aj oba systémy vyvinula spoločnosť Continental. Tieto systémy varovania upozorňujú vodiča prostredníctvom displeja na prístrojovej doske, že pokles tlaku v pneumatike si vyžaduje jeho pozornosť.