Odkrývanie potenciálu vášho dieťaťa s ADD

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Vzdelávanie, vyučovací proces

Autor tejto knihy Jeffrey Freed má dlhoročné skúsenosti s prácou s nadanými deťmi (u ktorých zvyčajne takisto prevláda pravohemisférovosť) a s deťmi s ADD. Kniha neprináša len odborný pohľad na túto problematiku, najcennejšie sú autorove praktické rady. Umožní vám otestovať, či má vaše dieťa pravohemisférový ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Vzdelávanie, vyučovací proces

Popis

Autor tejto knihy Jeffrey Freed má dlhoročné skúsenosti s prácou s nadanými deťmi (u ktorých zvyčajne takisto prevláda pravohemisférovosť) a s deťmi s ADD. Kniha neprináša len odborný pohľad na túto problematiku, najcennejšie sú autorove praktické rady. Umožní vám otestovať, či má vaše dieťa pravohemisférový spôsob učenia sa, a ak je to tak, desať minút denne, ktoré venujete práci s ním,

  • mu pomôže zvládnuť hláskovanie i diktáty a získať sebadôveru;
  • podnieti jeho až prekvapujúcu schopnosť rýchleho čítania, ktorá mu umožní aj v neskoršom období štúdia s prehľadom sa orientovať v textoch;
  • posilní jeho prístup riešenia algebrických i geometrických príkladov.
Tieto poznatky sú cestou k odkrývaniu často až prekvapujúceho potenciálu vášho dieťaťa a umožnia mu viesť v budúcnosti plnohodnotný a dôstojný život.ADD je v súčasnej medicínskej literatúre opísaná ako neurologický syndróm, ktorý má tri primárne symptómy:
  • impulzívnosť,
  • nesústredenosť,
  • hyperaktivitu či nadmernú energiu.
Syndróm však nesúvisí s poruchou pozornosti, ale s nestálosťou pozornosti. Väčšina detí, ktoré majú ADD, je niekedy schopná sústrediť sa až nadmerne. Hyperaktivita môže, no nemusí byť prítomná. Tento typ detí má však dominantnú pravú hemisféru. Sú tvorivé, vedia vyriešiť z hlavy ťažké matematické úlohy a vynikajú v rýchlom čítaní. V škole majú zvyčajne zlé výsledky, pretože vyučujúci sú zväčša ľavohemisféroví a orientovaní na detaily. Kladú dôraz na auditívne procesy a žiakov, ktorí sa učia vizuálne, považujú za "postihnutých". Zámerom tejto knihy je pomôcť rodičom i pedagógom a vďaka inému vyučovaciemu prístupu využiť skryté schopnosti týchto detí, aby úspešne zvládli učebnú látku.

Reklama

Reklama