Bankový marketing

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Všeobecne o ekonomike, práve

Kniha - autor Peter Štarchoň, 120 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá.Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Všeobecne o ekonomike, práve

Popis

Kniha - autor Peter Štarchoň, 120 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá.Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na "nové" bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.

Reklama

Reklama