Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Všeobecne o ekonomike, práve
Cieľom návrhu zákona je plnenie záväzku z Programového vyhlásenia vlády SR na roky 2020 – 2024, ktorého zámerom je "zjednotenie financovania škôl a školských zariadení pod ministerstvom školstva a bude priamo výkonom prenesených kompetencií financovať vzdelávanie vo všetkých typoch a druhoch škôl bez ...viac
Cieľom návrhu zákona je plnenie záväzku z Programového vyhlásenia vlády SR na roky 2020 – 2024, ktorého zámerom je "zjednotenie financovania škôl a školských zariadení pod ministerstvom školstva a bude priamo výkonom prenesených kompetencií financovať vzdelávanie vo všetkých typoch a druhoch škôl bez ohľadu na zriaďovateľov". Titul obsahuje úplné znenia zákonov po ostatnej novele: Zákon č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja Nariadenie vlády č. 200/2019 Z. z. o poskytovaní pomoci na dodávanie a distribúciu ovocia, zeleniny, mlieka Zákon č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) Zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve Zákon č. 597/2003 Z. z. o financovaní základných škôl Zákon č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch.. Zákon č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja Novela zákona radí medzi subjekty územnej spolupráce registrované sociálne podniky, Slovenský Červený kríž, registrované cirkvi alebo náboženské spoločnosti a so sídlom na území Slovenskej republiky a právnické osoby so sídlom na území Slovenskej republiky, ktoré odvodzujú svoju právnu subjektivitu od registrovanej cirkvi alebo náboženskej spoločnosti. Vďaka tejto zmene bude možné poskytnúť i týmto subjektom dotáciu v zmysle zákona č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja, a tak podporiť aj ich činnosť prospešnú v prospech regionálneho rozvoja na Slovensku.. Zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve Ak je potrebné zriadenie školy pre deti alebo žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, resp. inej školy alebo školského zariadenia, ktoré sú v súčasnosti v zriaďovateľskej pôsobnosti okresného úradu v sídle kraja, prax ukázala, že je potrebné, aby na túto agendu malo ministerstvo školstva významnejší dosah, ako doposiaľ. Súvisí to so skutočnosťou, že ministerstvo školstva skôr vníma podnety z praxe a teda má relevantnejší prehľad o potrebách úprav v sieti vo vzťahu k školám pre deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Preto sa navrhuje, aby zriaďovateľské pôsobnosti v oblasti škôl pre deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, praktických škôl, odborných učilíšť, ale aj niektorých iných škôl a školských zariadení prešli priamo do rezortu školstva vyčlenením agendy odborov školstva okresných úradov v sídle kraja na úrady v pôsobnosti ministerstva školstva.
Prezrite si ďalšie Všeobecne o ekonomike, práve, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Všeobecne o ekonomike, práve.