Chanel No.5 200ml

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Telové mlieka

Chanel No.5 BL 200 ml dámské parfémované tělové mléko, video vôňa bola uvedena na trh v roce 1921.N°5 má magickou moc zahaliť ženiem do elegancia a rafinovanosti. Bárskedy nosia tento symbol ženskosti, vyjadřuje tým zvodný okamih. Najmä najslávnejší parfum, bol zařazen do síně slávy FiFi roku 1987. V ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Telové mlieka

Popis

Chanel No.5 BL 200 ml dámské parfémované tělové mléko, video vôňa bola uvedena na trh v roce 1921.N°5 má magickou moc zahaliť ženiem do elegancia a rafinovanosti. Bárskedy nosia tento symbol ženskosti, vyjadřuje tým zvodný okamih. Najmä najslávnejší parfum, bol zařazen do síně slávy FiFi roku 1987. V roce 1987 sa vôňa N°5 od Chanel dostala do síně slávy organizácie FiFi (The Fragrance Foundation).Zloženie vôňa:Hlava: neroli, ylang- ylang, aldehydSrdce: jazmín, májová růžeZáklad: santalové drevo, vetiver, bourbonská vanilka Neroli-citrónovník pomarančový horký, Citrus aurantium ssp. amara) silica z pomerančových kvetov má svieži květinovou vôňu s hořkým nádechem. Patrí k nejúčinnějším uklidňujícím a antidepresivním olejům (stavmi úzkosti, nespavosti, šoku, paniky, depresia). Napomáha koncentráciu, je to antispazmatickum, uklidňuje búšenie srdce, povzbudzuje míňaní, prospieva pri chronickém průjmu a plynatosti. Kananga je stredne vysoký ker, rastúci v tropických oblastiach Ázia, predovšetkým na Filipínách, Komorách a v Indonésii. Má nádherne voňajúci drobné, žlté kvety, tvarem pripomínajúca morskú hvězdici. V čerstvém stave sa používajú akoby významná obětina, k provonění obydlie, tiež k destiláciu zámého éterického oleja - ylang- ylang. ldehydy sú organické zlúčeniny, ktoré zahŕňajú aldehydickou funkční skupinu (-COH) na konci uhlovodíkového reťazce. Řadí sa medzi karbonylové zlúčeniny (spolu s ketony, ktoré zahŕňajú karbonylovou skupinu c=O vnútri reťazce). Áno ak aldehydy tak ketony sú v prírode priveľa bežné. Sú to vonné súčasti rastlinných silic i keď intermediáty biochemických reakciou napríklad Krebsova cykle. Využívajú sa v průmyslovém merítku pre organické syntézy uhlíkatých skeletů. Nežné, biele kvety, z nichž sa získava jeden z najdôležitejších éterických olejov. I to najmenšia množstvo tohto silne vonícího oleja dodá jemným vůním hladkost a energiu, vlastnosti, jež sú preň navýsost popredné. Jedna libra jasmínového výtažku stoja - v závislosti na trhu - niekoľko tisíc dolárov. Jazmín sa pestuje vo Francúzsku a jestvuje ho na 200 druhov, jeho skutočnú kolébkou sú Egypt, Alžírsko a Taliansko. Jasmínové kvety sa sbírají ručne a predodňom, inako totiž stratí až 20% svojej vôňa. K výrobe 2 libier oleja je zapotřebí 12 000 libier týchto půvabných bělostných kvítků. Korunovaný kráľ parfémového kráľovstvo, ktorého nie všetky dámy uznávají. Chanel N°5 nie je celkom běžná vôňa na bežné nosenia. N°5 sa hodia do spoločnosti, je to filigránský klenot. Vybrúsený diamant, napriek tomu,že neházející odlesky na všetky strany. Z toho tiež pramení toliko rozporuplných reakciou a názorov na parfum, ktorý sedia od roku 1987 v sieni slávy parfémové organizácie FiFi.Hlavu tohto pozoruhodného parfému tvoria jazmín a neroli, srdce ylang- ylang a ruža a v základu ucítíte santalové drevo s vanilkou. Chanel číslo päť by sa dal charakterizovať akoby nadčasová perla, čístá, plná ženskosti. Skôr je to záležitosť středního věku, než parfum pre náctileté dievky. Jeho vôňa je podmanivá, dominantná a spočiatku priveľa ťažká. Po hodine sa ostré hrany otupují a vôňa sa rozloží do jemných kvetov na vanilkovém pozadie. Už flakon evokuje tajemnou, rafinovanosť ukrývajúci sa vnútri. Obsah aldehydů sa rozkladá na acetón, což znamená, že nie každý sa s touto vôňou ztotožní, sžije, či ju dokonca snese. Chanel N°5 je náročný a výstredný vo všetkom. Musíte poňho mať ňuch, správnej pH pokožky, peniaze i doplnky, aby ste dočiahli kýženého výsledku. Je akoby ťažký drahokamový prsteň, ktorý sa musia umět nosiť. Chanel N°5 vás buď uchvátí na neustále a vždy v ňom nájdete niečo nového, lebo ho dorovna znechuceně zahodíte. Je to síce nadčasová klasika všetkých klasik, napriek tomu,že má i mnoho zarytých odporcov. Ide o vôňu, do ktoré sa musia dospieť, vôňu vytříbenosti. Porovnávať ju sa zbytkem parfémů je skoro zbytočné. Chanel N°5 sa vymyká. Ide o exkluzívnou záležitosť,nijako nie mäsovou voňavku.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Telové mlieka Chanel, najprezeranejšie produkty Chanel alebo najlacnejšie Telové mlieka.

Reklama