Česká literatura a nová média

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Spoločenské, filozofické romány

Kniha - autor Karel Piorecký, 300 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Od druhej polovice deväťdesiatych rokov 20. storočia je literatúra šírená nielen prostredníctvom tlačených a audiovizuálnych médií, ale využíva zároveň bezbrehý a dynamicky sa vyvíjajúce priestor internetu. Nové digitálne technológie ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Spoločenské, filozofické romány

Popis

Kniha - autor Karel Piorecký, 300 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Od druhej polovice deväťdesiatych rokov 20. storočia je literatúra šírená nielen prostredníctvom tlačených a audiovizuálnych médií, ale využíva zároveň bezbrehý a dynamicky sa vyvíjajúce priestor internetu. Nové digitálne technológie zasiahli ako do procesu tvorby literárneho textu, tak do procesu jeho recepcie - a nenechali bez zmeny ani princípy, podľa ktorých doteraz fungovala literatúra ako komplexný komunikačný systém. V čom sa líši spôsob tvorby a zverejnenia literárneho diela v podobe texte digitálneho a tlačeného? Ako sa zmenila pozícia čitateľa v prostredí interaktívnych médií? Je vzťah českej literatúry k novým médiám v nadnárodnom kontexte v niečom špecifický? A ide skutočne o revolučné zmeny, alebo len o obmeny starších literárnych foriem prenesených do nového prostredia?

Reklama

Reklama