Jak myslí Rupert Murdoch

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Riadenie, plánovanie, výroba

Bezohľadný cynik, človek, ktorý degradoval žurnalistiku, ale tiež jeden z najschopnejších biznismenov súčasnosti - mediálny magnát a miliardár Rupert Murdoch vzbudzuje kontroverzie a každým svojím činom si získava nových priaznivcov alebo naopak ďalšie odporcov. Rupert Murdoch zmenil takmer od základov ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Riadenie, plánovanie, výroba

Popis

Bezohľadný cynik, človek, ktorý degradoval žurnalistiku, ale tiež jeden z najschopnejších biznismenov súčasnosti - mediálny magnát a miliardár Rupert Murdoch vzbudzuje kontroverzie a každým svojím činom si získava nových priaznivcov alebo naopak ďalšie odporcov. Rupert Murdoch zmenil takmer od základov novinový a televízny biznis, Hollywood a vlastne celý mediálny svet. Pôvodne vydavateľ novín v Austrálii, dnes vlastník jednej z najväčších mediálnych spoločností na svete vydávajúce množstvo novinových titulov a kníh a prevádzkujúci televízne stanice a filmové štúdio - jeden z najvplyvnejších ľudí na zemi. Zároveň ale človek, ktorý pre slávu svojho impéria a pre väčšie výnosy zo svojich aktivít neváha použiť aj nie celkom čisté praktiky. Paul R. La Monica sa vo svojej knihe Ako myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzné úspechy a prehry pozerá pomerne triezvym pohľadom. Podotýka, že niektorá kritika od Murdochových odporcov môže byť nespravodlivá. Rupert Murdoch celú svoju podnikateľskú kariéru túži najmä po uznaní - toho sa mu ale skrze vlastníctva trochu bulvárnych médií nedostalo. Napriek tomu, hoci ho kritizujú, mnohí konkurenti ho napodobňujú. Murdoch je takmer vždy tým, kto sa smeje naposledy. Svedčí o tom aj jeho umiestnenie v rebríčku magazínu Forbes - trinástym najvplyvnejším človekom planéty sa nestanete len tak. Paul R. La Monica je prispievateľom CNNMoney.com, jeho každodenný stĺpik "Buzz" sa zameriava na makroekonomické správy. Pre rovnaké médium píše tiež blog "Media Biz", kde sa venuje oblasti médií a zábavy.

Reklama

Reklama