Prva.sk recenzie

Internetová nákupná zóna.

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  82.6%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.4
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
8.4
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (3309)

23
15.07.2013 10:07
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
Tovar ktory som vyplatil obsahoval vyplneny reklamacny protokol, cize bol v reklamacnom konaní, po upozornení a strucnych odpovediach reklamacneho oddelenia som po 3dnoch dostal spravu ze sa to riesi, nasledne po 5dnocch ako som mal tovar zaplateny si ho vydzvihla kurierska sluzba no nový tovar nedodali, takze uz su to 2 tyzdne co je zaplateny tovar a ziadny nemam.
  • uz ziadne
  • komunikacia so zakaznikom, naco maju 6 kanalovu linku ked Vam v rozhovore povedia aby ste im to opisali do emailu. Nekomunikacia so zakaznikom pri reklamacii.
27
15.07.2013 09:07
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
2
Prístup a komunikácia
nepoužitelný
  • internet
  • dodacia lehota
27
15.07.2013 09:07
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
2
Prístup a komunikácia
nepoužitelný
  • internet
  • dodacia lehota
100
15.07.2013 06:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Kvalita.
  • Rýchlosť.
  • Žiadne.
100
15.07.2013 06:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Kvalita.
  • Rýchlosť.
  • Žiadne.
70
13.07.2013 03:07
10
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Kupoval som chladničku Samsung. Pri objednávke bola uvedená dodacia doba do 2-5 dní, ja som čakal 9!! pracovných dní. Tovar prišiel poškodený (jednoznačne neopatrnosť pri balení tovaru), bola preliačená zadná stena chladničky a poškriabaný lak, našťastie na miestach ktoré nebudú viditeľné keď bude chladnička na svojom mieste. Možno je to ojedinelý prípad, každopádne pri rozhodovaní pre tento obchod zavážila cena a deklarovaná dodacia doba. Bol to môj prvý a zároveň posledný nákup v tomto obchode.
  • úroveň komunikácie
  • prehľadnosť stránky
  • deklarovaná dodacia doba bola v rozpore so skutočnosťou
70
13.07.2013 03:07
10
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Kupoval som chladničku Samsung. Pri objednávke bola uvedená dodacia doba do 2-5 dní, ja som čakal 9!! pracovných dní. Tovar prišiel poškodený (jednoznačne neopatrnosť pri balení tovaru), bola preliačená zadná stena chladničky a poškriabaný lak, našťastie na miestach ktoré nebudú viditeľné keď bude chladnička na svojom mieste. Možno je to ojedinelý prípad, každopádne pri rozhodovaní pre tento obchod zavážila cena a deklarovaná dodacia doba. Bol to môj prvý a zároveň posledný nákup v tomto obchode.
  • úroveň komunikácie
  • prehľadnosť stránky
  • deklarovaná dodacia doba bola v rozpore so skutočnosťou
100
13.07.2013 02:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
ak vám nevadí nakupovať tovar určený pre iný trh (asi väčšinou poľský), tak môžte využiť výhodu nízkej ceny oproti obchodom, ktoré nakupujú výrobky určené pre slovenský (oveľa menší) trh, ktoré sú automaticky drahšie.
  • nízke ceny
  • hoci udávali dostupnosť do 1 týždňa, trvalo to menej
  • s predajcom som nekomunikovala, preto komunikáciu nehodnotím (tento formulár je ale tak zle zostavený, že sa nedá odoslať, ak hviezdičkami nepotvrdíte aj komunikáciu, preto som im dala 100%)
  • tovar je kúpený pre iný trh (v tomto prípade mala žehlička pribalený poľský záručný list) a teda keby sa niečo muselo reklamovať, bol by to problém, keď nemáte slovenský záručný list, na Slovensku vám to nemusia vybaviť v rámci záruky. to je ale dôvod tej nízkej ceny :-)
100
13.07.2013 02:07
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
ak vám nevadí nakupovať tovar určený pre iný trh (asi väčšinou poľský), tak môžte využiť výhodu nízkej ceny oproti obchodom, ktoré nakupujú výrobky určené pre slovenský (oveľa menší) trh, ktoré sú automaticky drahšie.
  • nízke ceny
  • hoci udávali dostupnosť do 1 týždňa, trvalo to menej
  • s predajcom som nekomunikovala, preto komunikáciu nehodnotím (tento formulár je ale tak zle zostavený, že sa nedá odoslať, ak hviezdičkami nepotvrdíte aj komunikáciu, preto som im dala 100%)
  • tovar je kúpený pre iný trh (v tomto prípade mala žehlička pribalený poľský záručný list) a teda keby sa niečo muselo reklamovať, bol by to problém, keď nemáte slovenský záručný list, na Slovensku vám to nemusia vybaviť v rámci záruky. to je ale dôvod tej nízkej ceny :-)
90
13.07.2013 09:07
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Ok
  • Ok
  • Ok

Reklama