Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Populárna literatúra z medicíny
V poslednom období marketing čoraz viac preniká aj do oblasti farmácie. Marketing sa prenáša nielen do vzťahu výrobcov a distribútorov, lekární s distribučnými firmami, ale aj do vzťahu lekárnikov s pacientmi. Postavenie lieku v systéme zdravotnej starostlivosti je veľmi špecifické. Doménou farmaceutov ...viac
V poslednom období marketing čoraz viac preniká aj do oblasti farmácie. Marketing sa prenáša nielen do vzťahu výrobcov a distribútorov, lekární s distribučnými firmami, ale aj do vzťahu lekárnikov s pacientmi. Postavenie lieku v systéme zdravotnej starostlivosti je veľmi špecifické. Doménou farmaceutov nieje diagnostika, aj keď pri zvládaní menej závažných ochorení a pri asistovanom samoliečení sú nenahraditeľní. Sú často prvým a posledným a neraz aj jediným bodom na ceste pacienta ku zdraviu.Vydané dňa: 16.6.2010Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-89171-68-2Strán: 154Formát (mm): 170x240.
Prezrite si ďalšie Populárna literatúra z medicíny, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Populárna literatúra z medicíny.