História pneumatík siaha do roku 1888, kedy John Boyd Dunlop vynašiel patent na pneumatiku plnenú vzduchom. Od tých čias sa začala hromadná výroba pneumatík. S rozmachom vozidiel sa neustále vyvíjajú aj pneumatiky. Na každú pneumatiku sa kladú iné nároky a preto sa snažia výrobcovia testovať a následne vyrobiť čo najkvalitnejšie automobilové, motorkové alebo nákladné pneumatiky. Najčastejšie používaným materiálom na výrobu pneumatík je vulkanizovaná guma. V každom technickom preukaze od vozidla sú uvedené všetky potrebné informácie, ktoré budete potrebovať vedieť pri kúpe pneumatík. V závislosti od ročného obdobia sú na predaj pneumatiky letné, zimné alebo si môžete kúpiť univerzálne celoročné pneumatiky.
Nankang Cross Sport SP-9 Sportovní celoroční design běhounu a optimalizované vzory drážky, NANKANG SP-9 je perfektní kombinací výkonu, komfortu a bezpečnosti, které doplní jakýkoli cestovní sedan nebo crossover. Čtyři obvodové drážky zajišťují lepší ovladatelnost a podporují odtok vody. Optimalizovaný ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) N=140 km/h a indexom nosnosti (LI) 104=900kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) V=240 km/h a indexom nosnosti (LI) 88=560kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) 84=500kg a indexom nosnosti (LI) V=240 km/h SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) T=190 km/h a indexom nosnosti (LI) 75=387kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Tri hlavné obvodové drážky v centrálnej časti behúňa môžu zlepšiť účinnosť odvodnenia a zlepšiť mokré jazdné vlastnosti. Unikátne drážky dizajnu môžu zabrániť nadmernému namáhaniu a obmedziť nepravidelné opotrebenie. Kontinuálne rameno behúňa dizajnu môže zvýšiť tuhosť pneumatiky a zaistiť priľnavosť ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) 93=650kg a indexom nosnosti (LI) V=240 km/h SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) T=190 km/h a indexom nosnosti (LI) 96=710kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) H=210 km/h a indexom nosnosti (LI) 77=412kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila pre ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) 98=750kg a indexom nosnosti (LI) Y=300 km/h SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) W=270 km/h a indexom nosnosti (LI) 96=710kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve bočné časti drážky na ramene ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) 88=560kg a indexom nosnosti (LI) V=240 km/h SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Letná dodávková pneumatika Nankang PASSION CW-20 215/65 R16 T109. Pneumatika Nankang Passion CW-20 je primárně určena pro moderní lehké nákladní vozy a dodávky. Optimální drážkování přispělo k výraznému snížení hluku a zvýšilo jízdní komfort. Čtyři podélné drážky pak výrazně zlepšily chování na mokré ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) Y=300 km/h a indexom nosnosti (LI) 103=875kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) W=270 km/h a indexom nosnosti (LI) 95=690kg SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie rýchlosti ...
Vdaka asymetrickemu profilu, AS-1 pneumatiky uspesne zjednocuju pokojnu jazdu, sportovost a bezpecnost Silikonova zmes v behuni zaistuje lepsiu manipulaciu v oboch, na mokrej a suchej vozovke, znizuje valivy odpor a zvisuje kilometrovy vykon
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve bočné časti drážky na ramene ...