História pneumatík siaha do roku 1888, kedy John Boyd Dunlop vynašiel patent na pneumatiku plnenú vzduchom. Od tých čias sa začala hromadná výroba pneumatík. S rozmachom vozidiel sa neustále vyvíjajú aj pneumatiky. Na každú pneumatiku sa kladú iné nároky a preto sa snažia výrobcovia testovať a následne vyrobiť čo najkvalitnejšie automobilové, motorkové alebo nákladné pneumatiky. Najčastejšie používaným materiálom na výrobu pneumatík je vulkanizovaná guma. V každom technickom preukaze od vozidla sú uvedené všetky potrebné informácie, ktoré budete potrebovať vedieť pri kúpe pneumatík. V závislosti od ročného obdobia sú na predaj pneumatiky letné, zimné alebo si môžete kúpiť univerzálne celoročné pneumatiky.
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Pneumatika značky Nankang s rýchlostným indexom (SI) S=180 km/h a indexom nosnosti (LI) 109=1030kg. SI – ciže speed index je rýchlostný index pneumatiky. Udáva maximálnu rýchlosť pri ktorej môže pneumatika niesť hmotnosť určenú indexom nosnosti (LI) za daných špecifických podmienok. Symbol kategórie ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...