Hugo Boss The Scent 200ml

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Pánske toaletné vody

Novinka 2015 Hugo Boss.BOSS THE SCENT.V dnešnom, postmodernom svete je zvodnosť ľahko dostupná a na dosah: okamžité vizuálne potešenie je možné získať bez akejkoľvek námahy.HUBO BOSS.Hugo Boss verí v iný druh zvodnosti. Tej, ktorá prichádza pomaly, plynule, je nasiaknutá očakávaním. Zvodnosť v štýle ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Pánske toaletné vody

Popis

Novinka 2015 Hugo Boss.BOSS THE SCENT.V dnešnom, postmodernom svete je zvodnosť ľahko dostupná a na dosah: okamžité vizuálne potešenie je možné získať bez akejkoľvek námahy.HUBO BOSS.Hugo Boss verí v iný druh zvodnosti. Tej, ktorá prichádza pomaly, plynule, je nasiaknutá očakávaním. Zvodnosť v štýle Boss je umením odrážajúcim perfektnú vyváženosť sebavedomia a nonšalantnosti. Útočí presne na to, po čom ženy túžia, je majstrovským orchestrom všetkých zmyslov. Pretrváva a nie je ľahké na ňu zabudnúť. Muž Boss vyjadruje zvodnosť vlastným unikátnym spôsobom. Dobre vie, že šepot môže byť hlasnejší ako krik. Zvodnosť, ktorú hrá, je pomalá, vášnivá a rafinovaná. Je to zážitok, ktorý si vychutnáte a ku ktorému sa v spomienkach po čase vraciate; zážitok pre všetkých päť zmyslov, nielen pre jeden.The Scent.Nová pánska vôňa odhaľuje nový aspekt muža Boss. Skladá poctu jeho osobným, nie pracovným úspechom. Ukazuje muža, ktorého úspech je výsledkom jeho zvodnosti. Je zrejmý pri pohľade na jeho postoj, strih obleku, či sebavedomú charizmu. Teraz môže tieto kvality objavovať vo vlastnej vôni. Svojrázne vyjadrenie zvodnosti prenáša novú vôňu značky od intelektuálneho priestoru na územie pocitov.Vôňa.Značka Boss Parfums verí v zvodnosť, ktorá zasiahne myseľ, aby v nej zanechala trvalú stopu. Kompozícia vône pre vyvolanie tohto dojmu je absolútne unikátna. Boss The Scent sa pýši exkluzívnou zložkou z Afriky: ovocím Maninka, ktoré pôsobí ako afrodiziakum, pričom pripomína kombináciu marakuje a rumu. Maninka však evokuje aj čosi hlbšie a prenikavejšie: pritiahnutie túžby a vyvolanie spomienky. Uložená na mužnom koženom základe, má mocný, originálny efekt, na ktorý nikdy nezabudnete.Hlava: korenistý zázvor prináša očarujúco vitálny prvý dojem.Srdce: ovocie Maninka sa spája s levanduľou, aby ovinuli pokožku do zmyselnosti.Základ: intenzívna vyžehlená koža nesúca sa ako spomienka vyniká čistou, magnetickou mužnosťou.A samozrejme, nemôže chýbať ani ďalšia významná zložka: muž Boss, ktorý vôni prepožičiava zvodný pôvab pre jej nezabudnuteľný dojem. Flakón vône Boss The Scent odhaľuje príznačnú jantárovú tekutinu v striebornej klietke, akoby udržiaval zvodnosť pod zámkou skôr ako uvoľní svoju dynamickú silu.Veľvyslanec vône.Tvárou vône Boss The Scent je charizmatický hollywoodsky herec Theo James – známy zo sci-fi série Divergencia a za svoje nezabudnuteľné herecké stvárnenie v seriáli Downton Abbey. Theo James je zosobnením zvodných stránok muža Boss: vedomý si svojich fyzických predností a trúfalého šarmu. "Som poctený, že môžem reprezentovať spoločnosť Boss Parfums a byť tvárou ich najnovšej kampane na vôňu. Dlho som obdivoval túto značku za perfektnú vyváženosť klasického a moderného štýlu. Nová kampaň zachytáva ikonickú dušu značky, a zároveň odráža môj vlastný vkus a postoj k tejto naozaj jedinečnej vôni.” Theo James, veľvyslanec vône Boss The Scent."Tešíme sa z toho, že môžeme privítať Thea Jamesa v rodine veľvyslancov vôní Boss ako tvár našej doposiaľ najluxusnejšej a najzvodnejšej vône Boss The Scent. Sebavedomie a príťažlivosť, ktorými Theo disponuje, z neho urobili jednoznačnú voľbu na reprezentovanie našej predstavy modernej zvodnosť. Jeho osobný štýl a postoje odzrkadľujú mestský charakter muža BOSS. Spolupráca s ním nám prináša radosť." Gerd von Podewils, senior viceprezident pre celosvetovú komunikáciu Hugo Boss AG.Kampaň.Film, ktorý sprevádza uvedenie pánskej novinky Boss The Scent, vytvoril uznávaný americký režisér, scenárista a filmový producent Darren Aronofsky, známy svojimi filmami Rekviem za sen, Black Swan a Noah. Jeho kampaň k vôni natočená v hrejivom jantárovom svetle je ako óda na pokožku, vôňu a zvodnosť.Fotografi Mert & Marcus nasmerovali printový vizuál tak, aby zobrazoval pretrvávajúcu zvodnosť vône.

Reklama

Reklama