Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Pánske toaletné vody
Pánska svieža vôňa, uvedená na trh v roku 2013. Otvára sa cez tóny zelených citrusov v tandeme so zamatovými tónmi jantáru a cédra. Výrazne mužská vôňa, pozdvihne sebavedomie, vhodná pre moderného džentlmena. Flakón pôsobí veľmi svojrázne a zároveň dojmom kvality. Vôňa má aj svojho brata, športovú verziu ...viac
Pánska svieža vôňa, uvedená na trh v roku 2013. Otvára sa cez tóny zelených citrusov v tandeme so zamatovými tónmi jantáru a cédra. Výrazne mužská vôňa, pozdvihne sebavedomie, vhodná pre moderného džentlmena. Flakón pôsobí veľmi svojrázne a zároveň dojmom kvality. Vôňa má aj svojho brata, športovú verziu pre fyzicky aktívnych mužov, túto si obľúbite na bežné nosenie a výnimočné situácie. Vyvážená a nevtieravá drevitá vôňa s nádychom citrusov.Zloženie vône:.Hlava: citrusySrdce: céderZáklad: ambra.Cartier Jednoznačne najslávnejšia značka produkujúca šperky. V portfóliu sa nachádza kozmetika, prstene, hodinky, náhrdelníky a parfémy. Francúzsku značku založil v roku 1847 Louis-François Cartier. Luis sa zameriaval na náročného zákazníka, ale útočil výnimočnou kvalitou a ponukou exkluzívneho tovaru. Samozrejme tomu boli úmerné aj ceny, čo boli ale jeho zákazníci ochotní zaplatiť. Cartier sa môže pochváliť tým, že ako jeden z veľmi mála výrobcov kozmetiky má svoju vlastnú parfumérku Mathilde Laurent. Mathilde sa venuje aj príprave parfémov na mieru. Značka má v ponuke aj skvosty v podobe Must de Cartier a Santos de Cartier, ktorých flakóny zdobia zlato a drahokamy. Medzi stálych zákazníkov značky patri mnoho športovcov, hercov, ale aj politické špičky.
Prezrite si ďalšie Pánske toaletné vody Cartier, najprezeranejšie produkty Cartier alebo najlacnejšie Pánske toaletné vody.