Cacharel pour L´Homme 100 ml

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 3 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Pánske toaletné vody

Cacharel Pour L´Homme pánska drevitá vôňa bola uvedená na trh v roku 1981. Desaťročia preverenia kvality stojí aj dnes ako obrúsený diamant na výslní a stále obľúbená medzi zákazníkmi. Svojim zložením a prenikavou vôňou je mierená na energických pánov, ktorí uprednostnia overenú kvalitu a s jemným nádychom ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Pánske toaletné vody

Popis

Cacharel Pour L´Homme pánska drevitá vôňa bola uvedená na trh v roku 1981. Desaťročia preverenia kvality stojí aj dnes ako obrúsený diamant na výslní a stále obľúbená medzi zákazníkmi. Svojim zložením a prenikavou vôňou je mierená na energických pánov, ktorí uprednostnia overenú kvalitu a s jemným nádychom drevín a vyváženou kompozíciou. Karafiát a konvalinka dodávajú elixíru šmrnc, ambra a vzácny bergamot šťavu, germánium a ylang energiu a svoju úlohu v podobe čerstvosti a sviežosti treba pripísať prítomnému citrónu.Zloženie:.Hlava: germánium, karafiát, konvalinkaSrdce: santalové drevo, céder, vetiver, ambraZáklad: levanduľa, citrón, bergamot, ylang-ylang.Cacharel Značku založil v roku 1962 Jean Bousquet v juhofrancúzskom Nimes. Už od malička bol Jean v kolotoči módy ako syn obchodníka so šijacími strojmi. Po zakončení štúdia na technickej univerzite sa vrátil do Paríža, kde položil základy svojho vlastného módneho domu. Zaujímavosťou je, že začiatky sa písali v podkroví príbytku v oblasti Marais. Alchýmia parfémov Cacharel spája moderné prvky s prvkami tradičnými. Prvé módne kolekcie značky Cacharel boli v znamení pestrých sukní, ktorým ostatní výrobcovia predpovedali rýchly pád. Stal sa ale presný opak a značka zožala obrovský úspech. V roku 1963 sa objavila prezentácia o značke na titulke módneho časopisu Elle vďaka predstaveniu na medzinárodnej úrovni novinku v podobe halenky z mačkaného látkového materiálu. Štýl značky je mladistvý, ženský, noblesný a farebný. Aj také sú parfémy od tohoto výrobcu, možno ich považovať za odvážne a originálne, naplnené harmóniou.

Reklama

Reklama