Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...viac
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností. Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov. Dobré je nepriateľom skvelého. A toto je jeden z hlavných dôvodov, prečo máme tak málo toho, čo sa stane skvelým. Nemáme skvelé školy, predovšetkým preto, že máme dobré školy. Nemáme skvelú vládu, hlavne preto, že máme dobrú vládu. Málo ľudí dosiahne skvelý život, z veľkej časti preto, že je také jednoduché uspokojiť sa s dobrým životom. Veľká väčšina spoločností sa nikdy nestane skvelými, presne preto, že veľká väčšina sa stane celkom dobrými a to je ich hlavným problémom.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.