Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja medzinárodného podnikania v logicko-historickom slede a poukázať na ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja medzinárodného podnikania v logicko-historickom slede a poukázať na medzinárodný manažment ako jeho nevyhnutný dôsledok. Úlohou bolo analyzovať jednotlivé aspekty vzniku a vývoja medzinárodného podnikania a manažmentu vo vzťahu k otázkam internacionalizácie a globalizácie, ako aj teoretických aspektov medzinárodných ekonomických vzťahov. Autori sa zamerali sme sa najmä na analýzu medzinárodného manažmentu v jednotlivých častiach od základných otázok až po parciálne oblasti, akými sú riadenie rizika, strategické rozhodovanie v medzinárodnom prostredí, medzinárodný marketing a riešenie etických otázok v medzinárodnom prostredí. Publikácia slúži jednak učiteľom v pedagogickom procese a študentom ako učebný text, ale aj ako dôležité východisko pri ďalšom vedecko-výskumnom skúmaní, a môže byť vhodnou publikáciou na doplnenie poznatkov v danej oblasti aj pre širokú verejnosť.

Reklama

Reklama