Využití neuronových sítí při komplexním hodnocení podniků

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - Marek Vochozka; Jiří Jelínek; Jan Váchal; Jarmila Straková; Vojtěch Stehel, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia sa zaoberá praktickým použitím neurónových sietí pre spracovanie ekonomických dát. Okrem iného v nej sú podrobne popísané vykonané modifikácie troch známych typov ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - Marek Vochozka; Jiří Jelínek; Jan Váchal; Jarmila Straková; Vojtěch Stehel, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia sa zaoberá praktickým použitím neurónových sietí pre spracovanie ekonomických dát. Okrem iného v nej sú podrobne popísané vykonané modifikácie troch známych typov neurónových sietí uskutočnenej s cieľom zlepšiť ich využiteľnosť v danej oblasti. Jedná sa o siete ART2, Kohonenovy mapy a model viacvrstvového Perceptron. Kniha obsahuje značne rozsiahlu rešerš z tuzemských a zahraničných zdrojov z oblasti metód komplexného hodnotenia podnikov. Sú analyzované ich prínosy a zápory a najmä ich vypovedaciu schopnosť a kvalita výstupov. V ďalšej časti je uvedená historická reminiscencie vývoja neurónových sietí so špecifikáciou na otázku podnikovej sféry. V tejto súvislosti sa ukázala potreba vymedziť podnik ako organický systém, živý organizmus s príslušnými subsystémy, čo je základný atribút využitie neurónových sietí v.

Reklama

Reklama