Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Rozsiahle monotematické dielo s výraznými prvkami originality a výnimočnej spätnej väzby od autorov, ktorí dlhodobo vo firme Chemosvit pracovali vo vysokých riadiacich pozíciách. Kompozícia 400-stranovej knihy je uchopená zmysluplne a je výborne logicky štruktúrovaná v zmysle procesného riadenia. Zahŕňa ...viac
Rozsiahle monotematické dielo s výraznými prvkami originality a výnimočnej spätnej väzby od autorov, ktorí dlhodobo vo firme Chemosvit pracovali vo vysokých riadiacich pozíciách. Kompozícia 400-stranovej knihy je uchopená zmysluplne a je výborne logicky štruktúrovaná v zmysle procesného riadenia. Zahŕňa všetky praktické oblasti podnikania, od riadenia ľudských zdrojov, financií, IKT, cez procesné či projektové riadenie, nákup, predaj, marketing, výskum a vývoj, logistiku, výrobu, investície či integrované systémy riadenia až po stratégiu firmy. Jej pridanou hodnotou je aj poukázanie na nové trendy ako je využitie informačnej a znalostnej ekonomiky, nadnárodné podnikateľské prostredie, flexibilné pracovné tímy, podnikanie v zahraničí a medzinárodný manažment. Popisuje 30 ročné obdobie vývoja slovenského hospodárstva a jeho transformáciu na pozadí aplikácie v konkrétnom podniku, čo je zaujímavé a mimoriadne obohacujúce nielen zo slovenského, ale aj medzinárodného hľadiska. S odstupom času a cez prizmu vlastných skúseností popisujú dnešným čitateľom rozhodnutia a voľby, s ktorými boli, ako manažéri v tej dobe, konfrontovaní. Potvrdili premisu, že kritické vyhodnocovanie súčasnosti i trendov, zodpovedným rozhodovaním a vytváranie kvalitného inštitucionálneho prostredia prostredníctvom legislatívy a podpory zdravého konkurenčného prostredia je pre firmy danej krajiny jedným z najdôležitejších podmienok úspechu nielen v domácom, ale i v zahraničnom podnikaní. Obsah je rozčlenený do siedmich základných kapitol, ktoré sú prehľadne rozdelené na teoretické východiská a príklady, príbehy a prípadové štúdie z praxe s grafickou úpravou, čo čitateľovi uľahčuje orientáciu v publikácii i v problematike. Jedinečnosť tejto knihy spočíva v prepojení teórie a praxe a mimoriadne autenticky, uveriteľne, až miestami emocionálne pôsobia na čitateľa sprievodné výroky autorov, čo dáva knihe exkluzívny rozmer a tým ju zásadným spôsobom odlišuje od podobných kníh na trhu. Ambíciou knihy je osloviť najmä študentov a pedagógov z oblasti podnikového manažmentu a tiež podnikateľov a manažérov z praxe. Systém vzdelávania nesmie byť založený len na teoretických poznatkoch, ale musí byť priebežne a pravidelne prepájaný s praxou, k čomu veríme, že prispeje i táto monografia a pútavá forma, ktorá bola v nej použitá a bude pomocou a povzbudením pre všetkých jej čitateľov, u ktorých vyvolá istý druh kritického myslenia a stimuluje jeho poznávacie, hodnotové a etické postoje.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.