Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Autorky v knihe spracovali 8 kapitol, ktoré sa venujú teórii a účtovaniu jednotlivých účtových tried. Pri písaní učebnice vychádzali z kolobehu majetku, ktorý má na začiatku najčastejšie peňažnú formu, ale postupne k podnikateľskej činnosti potrebujeme aj iné formy majetku, ktoré môžeme získať z vlastných ...viac
Autorky v knihe spracovali 8 kapitol, ktoré sa venujú teórii a účtovaniu jednotlivých účtových tried. Pri písaní učebnice vychádzali z kolobehu majetku, ktorý má na začiatku najčastejšie peňažnú formu, ale postupne k podnikateľskej činnosti potrebujeme aj iné formy majetku, ktoré môžeme získať z vlastných alebo cudzích zdrojov. V jednotlivých kapitolách je preto postupne spracovaná problematika vlastných a cudzích zdrojov, ako aj nákladov, výnosov a výsledku hospodárenia. Každá kapitola obsahuje účtovné zobrazenie účtovných prípadov a je doplnená aj o legendu s podrobným opisom jednotlivých účtovných prípadov. Informácie nachádzajúce sa v učebnici využijú najmä študenti Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj tí, ktorí sa chcú odborne vzdelávať v oblasti účtovníctva a teoreticky a prakticky zvládnuť vybrané účtovné oblasti.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.