Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Monografia je výsledkom práce výskumného kolektívu Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave a jej Inštitútu európskych, národných a globálnych štúdií pod vedením prof. RNDr. Kolomana Ivaničku, DrSc. Autori v nej venovali pozornosť teoretickým, praktickým a rozvojovým problémom ...viac
Monografia je výsledkom práce výskumného kolektívu Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave a jej Inštitútu európskych, národných a globálnych štúdií pod vedením prof. RNDr. Kolomana Ivaničku, DrSc. Autori v nej venovali pozornosť teoretickým, praktickým a rozvojovým problémom Slovenska, ale aj niektorým sociálnym a ekologickým dôsledkom, ktoré v ekonomicko-sociálnom rozvoji treba usmerniť alebo pozastaviť. Ústrednými myšlienkami monografie sú produktivita znalostí a trvalá udržateľnosť inovácií. V súčasnom období poznatkovo orientovanej ekonomiky na Slovensku stojíme aj pred riešením problému, ako zvýšiť produktivitu znalostí a udržateľnosť inovácií. Rast vložených investícií na získanie, rozšírenie a využitie znalostí ešte nemusí stačiť. Preto sa aj autori tejto publikácie snažia nájsť odpoveď na otázku, aká je kondicionalita produktivity znalostí a inovácií. Produktivita znalostí rastie aj zásluhou kreatívnych osobností. Najmä vďaka nim vznikajú kreatívne centrá vedy, výskumu a vysokých technológií. Slovensko totiž pre zvýšenie svojej prosperity potrebuje vysoko kvalitné poznatky i vysoké technológie. Monografia je určená širokej odbornej verejnosti so záujmom o problematiku inovácií, znalostnej ekonomiky a trvalo udržateľného rozvoja. Bude takisto prínosom pre študentov spoločenských odborov vysokých škôl. Slovenský text.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.