Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Cieľom monografie je analyzovať stav decentralizácie na Slovensku, poukázať na jeho závažné nedostatky a navrhnúť model verejnej správy, ktorý by predstavoval kontinuitu doterajšieho pozitívneho vývoja, identifikoval jeho slabé stránky, navrhol spôsob eliminácie bariér aktuálneho decentralizačného procesu ...viac
Cieľom monografie je analyzovať stav decentralizácie na Slovensku, poukázať na jeho závažné nedostatky a navrhnúť model verejnej správy, ktorý by predstavoval kontinuitu doterajšieho pozitívneho vývoja, identifikoval jeho slabé stránky, navrhol spôsob eliminácie bariér aktuálneho decentralizačného procesu a zároveň reagoval na aktuálne modernizačné trendy vývoja systémov verejnej správy v Európe. Na Slovensku doteraz prebehla reforma verejnej správy v troch etapách. Tretia etapa reformy a súčasne druhá etapa decentralizácie predstavuje najkomplexnejšiu kvalitatívnu zmenu systému verejnej správy po roku 1989 spojenú s významnou decentralizáciou a demokratizáciou verejnej správy. Stratégia a koncepcia tejto reformy boli prijaté vládou SR v rokoch 1999 – 2000. K zavŕšeniu tejto etapy došlo v roku 2004 prijatím zákonov týkajúcich sa nového systému financovania územnej samosprávy – fiškálnej decentralizácie. Od druhej etapy decentralizácie uplynulo takmer 14 rokov, pričom niektoré aspekty pôvodnej stratégie sa nerealizovali a napriek určitým iniciatívam vládnych a politických garnitúr proces decentralizácie ďalej nepokračoval. Autori dúfajú, že publikácia môže poslúžiť ako východisko na odbornú diskusiu a prispeje k politickému rozhodnutiu pristúpiť k tretej etape decentralizácie verejnej správy na Slovensku.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.