Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Byť introvertom v kultúre, ktorá je vyslovene spoločenská a extrovertná, je nielen zložité, ale niekedy až frustrujúce. Susan Cainová vám v tejto knihe ukáže, aký výnimočný talent a schopnosti majú introverti. Ponúkajú ich svetu a určite by sme ich mali podporovať a vítať. Introverti sú zväčša ľudia, ...viac
Byť introvertom v kultúre, ktorá je vyslovene spoločenská a extrovertná, je nielen zložité, ale niekedy až frustrujúce. Susan Cainová vám v tejto knihe ukáže, aký výnimočný talent a schopnosti majú introverti. Ponúkajú ich svetu a určite by sme ich mali podporovať a vítať. Introverti sú zväčša ľudia, ktorých môžeme identifikovať napríklad podľa toho, že radšej počúvajú ako hovoria, radšej čítajú ako chodia na večierky, radi tvoria, ale neznášajú self-promotion a radšej pracujú sami ako v tíme. Napriek tomu, že často nosia nálepku "tichých", práve im vďačíme za množstvo vynikajúcich vecí: od Van Goghových Slnečníc až po vynález osobného počítača. Práve stíchnutie je totiž mnohokrát veľmi potrebné a práve ono je podnetné.
Susan Cainová si veľmi dobre uvedomuje silné strány introvertov aj extrovertov a nikoho nechce meniť. Snaží sa len, aby súčasný svet pochopil, v čom sú introverti prínosom a prečo sa im určite netreba vyhýbať na pracoviskách a prečo ich podporovať aj v útlom veku a netlačiť na nich, aby sa výraznejšie zmenili. Skupinová práca je fajn, ale rovnako potrebná je samostatná práca. Nielen pre intorvertov, ale aj pre extrovertov. Navyše, každý introvert má v sebe aspoň malý kúsok extroverta.
V knihe Ticho sa dozviete:
kedy a ako má pre introverta zmysel inšpirovať sa extrovertmi
prečo bývajú introverti úspešnejší vo vedúcich pozíciách, v čom tkvie ich sila
ako sa lepšie vysporiadať s rozdielmi medzi introvertmi a extrovertmi na pracovisku
ako riešiť rodinné nezhody medzi partnermi spôsobené "nesúladom pováh"
ako podporovať introvertné deti a čo by pre ne mohlo byť nebezpečné
„Susan Cainová podává spoustu užitečných rad učitelům a rodičům introvertů... Kniha Ticho by měla zaujmout každého, komu záleží na tom, jak lidé myslí, pracují a vycházejí s druhými, i ty, kdo přemýšlejí o pohnutkách jednání kolegy z vedlejší kanceláře. Měla by to být povinná četba pro introverty (nebo jejich rodiče), kteří si potřebují zdvihnout sebevědomí.“
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.