Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Dielo predstavuje te�riu �urnalistiky ako samostatn� oblas� poznania a v�skumu. Zaober� sa potrebami �urnalistickej praxe, protire�eniami vo vz�jomn�ch vz�ahoch te�rie a praxe tla�e, trendmi rozvoja vedy o �urnalistike v proreformnom Rusku. Osobitn� kapitoly s� venovan� ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Dielo predstavuje te�riu �urnalistiky ako samostatn� oblas� poznania a v�skumu. Zaober� sa potrebami �urnalistickej praxe, protire�eniami vo vz�jomn�ch vz�ahoch te�rie a praxe tla�e, trendmi rozvoja vedy o �urnalistike v proreformnom Rusku. Osobitn� kapitoly s� venovan� �leneniu tejto vednej discipl�ny a jej terminologickej v�bave, podstate a z�konom �urnalistiky, ako aj z�sad�m a met�dam v�skumu. Autor zov�eobec�uje materi�ly rozsiahlej polemiky o poslan� tla�e, ktor� sa rozvinula v Rusku aj vo svete. Po prv� raz je vo vedeckej aj �tudijnej literat�re predstaven� komplexn� model te�rie �urnalistiky. Dielo sa dot�ka z�kladn�ch probl�mov teoretick�ch predn�ok v stredisk�ch pr�pravy �urnalistov a in�ch odborn�kov v informa�nej sf�re. Je ur�en� pre �tudentov, a�pirantov a predn�ate�ov vysok�ch �k�l, pre �irok� okruh v�skumn�kov masovokomunika�nej praxe a informa�nej politiky, ako aj ved�cich i radov�ch pracovn�kov prostriedkov masov�ch inform�ci�.

Reklama

Reklama