Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...viac
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré reflektuje históriu aj platnú a účinnú úpravu cenných papierov a berie si z nich poučenie pre úvahy de lege ferenda. Kniha je zameraná predovšetkým na právne, najmä súkromnoprávne, menej už ekonomické základy cenných papierov. Autor vychádza zo širokého spektra právnych noriem, ktoré sú venované cenným papierom, odhaľuje v nich antinómia a iné nedostatky, ktoré sa v nich vyskytujú, a na tomto základe potom prináša rôzne interpretačné riešenie pre ich prekonanie, prípadne návrhy na ich legislatívne zlepšenie. Poskytnúť zákonodarcovia patričné ??teoretické základy pre ďalšie normotvorbu je práve jedným z ambicióznych cieľov knihy. Monografia je určená tej časti.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.