Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autorka Hana Kunešová; Aleš Kocourek; Pavla Bednářová, 386 strán, česky, Tretie vydanie úspešnej vysokoškolské učebnice zachytáva aktuálne otázky a trendy vo vývoji svetovej ekonomiky. Cieľom autorov bolo sprostredkovať čitateľom pokiaľ možno ucelený pohľad na túto zložitú a stále sa meniace ...viac
Kniha - autorka Hana Kunešová; Aleš Kocourek; Pavla Bednářová, 386 strán, česky, Tretie vydanie úspešnej vysokoškolské učebnice zachytáva aktuálne otázky a trendy vo vývoji svetovej ekonomiky. Cieľom autorov bolo sprostredkovať čitateľom pokiaľ možno ucelený pohľad na túto zložitú a stále sa meniace problematiku. Pozornosť je mimo iného zameraná na tieto aktuálne témy: globalizácia svetovej ekonomiky, medzinárodný menový systém, medzinárodný obchod, medzinárodné pohyb kapitálu, medzinárodnej migrácie osôb, regionalizmus, ekonomický vývoj hlavných ekonomík sveta, integračné procesy v Európskej únii, vzťah USA a Japonska k regionálnej integrácii, transformačný proces v strednej a východnej Európe, ekonomická situácia v rozvojovom svete vrátane krajín skupiny BRICS. Text je rozdelený do 20 kapitol. Z didaktického hľadiska obsahuje každá kapitola hneď na úvod prehľad kompetencií, ktoré čitateľ získa po jej preštudovaní. Na záver každej kapitoly sú uvedené kľúčové.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.