Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Zdeněk Souček, 426 strán, česky, pevný bez matného krytu Nastúpila doba, kedy cestou k víťazstvu v oblasti podnikania je symbióza kreativity a disciplíny. Tá vedie k unikátnosti podniku, ktorá umožní dosiahnutie jeho konkurencieschopnosti. Kniha sa zaoberá problematikou strategického riadenia ...viac
Kniha - autor Zdeněk Souček, 426 strán, česky, pevný bez matného krytu Nastúpila doba, kedy cestou k víťazstvu v oblasti podnikania je symbióza kreativity a disciplíny. Tá vedie k unikátnosti podniku, ktorá umožní dosiahnutie jeho konkurencieschopnosti. Kniha sa zaoberá problematikou strategického riadenia podniku. Jej hlavným cieľom je ukázať, ako v súčasnom svete sformulovať a uviesť do života stratégiu, ktorá svojou unikátnosťou zabezpečí podniku konkurencieschopnosť, a tým jeho prežitie a ďalší rozvoj. Autor popisuje, ako by manažment slovenských podnikov mal reagovať na zásadné zmeny a vývojové trendy, prebiehajúce vo svete. Sú definované zásadné odlišnosti operatívneho riadenia od riadenia strategického, ktoré je vrcholným intelektuálnym výkonom top manažmentu. Formulované sú princípy strategického myslenia. Je popísaný proces od rozhodnutia spracovať stratégiu až k jej implementáciu a aktualizáciu. Je tiež ukázané, ako sa pritom prelínajú kreativita.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.