Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali. Takisto môže byť osožnou pomôckou hovor¬com a verejne činným osobám. Podnetom na jej vznik bol cyklus vydarených semi¬nárov košického advokáta JUDr. ...viac
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali. Takisto môže byť osožnou pomôckou hovor¬com a verejne činným osobám. Podnetom na jej vznik bol cyklus vydarených semi¬nárov košického advokáta JUDr. Petra Kerecmana s novinármi v Košiciach. Na nich im mediálne právo sprostredkoval z pohľadu "ako sa to dá", nie toho, čo je zakázané. Publikácia prispieva k lepšej orientácii v tých právnych normách, ktoré sa priamo dotýkajú práce novinárov, hovorcov i postavenia verejne činných osôb. Jej naštudovanie môže byť zárukou nižšieho výskytu etických prešľapov, ale aj súdnych sporov s médiami. Tým, že autor v nej uvádza celý rad príkladov z rozhodovacej praxe Európskeho súdu pre ľudské práva (ESĽP) v Štrasburgu, umožňuje pochopiť najmä to, kedy má sloboda prejavu prednosť pred ochranou súkromia a kedy je to naopak. Publikácia dáva odpovede napríklad aj na tieto otázky: Ako je v našej legislatíve upravené právo na slobodu prejavu a aký je jeho historický kontext? Zabezpečuje zákon novinárovi právo na informácie? Kto a do akej miery zodpovedá za obsah periodickej tlače, agentúrneho spravodajstva a vysielania? Ako možno rozlíšiť tvrdenie od hodnotiaceho úsudku? Kedy je možné obmedziť slobodu prejavu novinára? A kedy je to zasa neprípustné? Ako nedať príčinu na žalobu z titulu ochrany osobnosti? Publikácia ponúka tiež obsiahly zoznam literatúry k problematike a ojedinelý zoznam rozsudkov ESĽP k slobode prejavu. JUDr. Peter Kerecman, PhD. Advokát, člen Tlačovej rady SR, externý súdny poradca Ústavného súdu SR, držiteľ Ceny Karola Planka. Autor viacerých monografií a mnohých odborných článkov sa špecializuje najmä na problematiku slobody tlače a slobody prejavu.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.