Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Skupina dátových analytikov z Googlu sa štyri roky venovala výskumu, ako fungujú najúspešnejšie tímy, a zistila, že vnútorná dynamika skupiny je omnoho dôležitejšia než jej zloženie. Generála námornej pechoty trápila nízka morálka regrútov, a tak zmenil pravidlá vo výcvikovom tábore. Zistil, že aj tí ...viac
Skupina dátových analytikov z Googlu sa štyri roky venovala výskumu, ako fungujú najúspešnejšie tímy, a zistila, že vnútorná dynamika skupiny je omnoho dôležitejšia než jej zloženie. Generála námornej pechoty trápila nízka morálka regrútov, a tak zmenil pravidlá vo výcvikovom tábore. Zistil, že aj tí najbezradnejší mládežníci sa dokážu sami motivovať a dosahovať úspechy, ak sa naučia cieľavedomosti. Autori Disneyho Ľadového kráľovstva stáli na pokraji katastrofy, až kým nezamiešali karty v tíme presne, ako bolo treba. Podarilo sa im tak dospieť ku kreatívnej revolúcii, vďaka ktorej vznikol jeden z najúspešnejších filmov všetkých čias. Čo majú títo ľudia spoločné? Vedia, že produktivita závisí od určitých rozhodnutí. Od spôsobu, ako si každý deň volíme spomedzi rôznych možností. Od veľkých ambícií, ktoré chceme uspokojiť, a od ľahkých cieľov, ktoré si ani nevšímame. Od kultúry, ktorú ako lídri nastoľujeme v záujme inovácie. Práve tieto prvky tvoria rozdiel medzi obyčajnou zaneprázdnenosťou a skutočnou produktivitou. Kniha Rozumnejšie, rýchlejšie, lepšie sa zaoberá ôsmimi hlavnými konceptmi – od motivácie cez stanovovanie cieľov a sústredenosť až po rozhodovanie – a na základe nich vysvetľuje, prečo niektorí ľudia a firmy majú také vynikajúce výsledky. Vychádza z najnovších zistení neurológov, psychológov či behaviorálnych ekonómov, ako aj zo skúseností vrcholových manažérov, reformátorov vzdelávania, najvyšších generálov, pilotov či autorov broadwayských muzikálov. Vďaka mimoriadne dôkladnej práci so zdrojmi kniha objasňuje, že najproduktívnejší ľudia, spoločnosti a organizácie sa nevyznačujú len iným správaním. Aj na svet a vlastné rozhodnutia sa dívajú celkom ináč než ostatní. V medzinárodnom bestselleri Sila zvyku novinár Charles Duhigg, držiteľ Pulitzerovej ceny, vysvetlil, prečo robíme, čo robíme. V knihe Rozumnejšie, rýchlejšie, lepšie s rovnako neúnavným záujmom, poctivým investigatívnym prístupom a veľkým rozprávačským umením objasňuje, ako sa v tom, čo robíme, môžeme zlepšiť. Výsledkom je prelomová štúdia o vedeckých zásadách produktivity.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.