Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Monografia rozvíja vedecké poznatky v oblasti teórie produkčného procesu finančných inštitúcií a otvára nové pohľady na skúmanú problematiku. Je výsledkom výskumu, ktorého hlavným cieľom bolo navrhnúť a spracovať alternatívne možnosti hodnotenia retailového produkčného procesu pobočiek jednej z najväčších ...viac
Monografia rozvíja vedecké poznatky v oblasti teórie produkčného procesu finančných inštitúcií a otvára nové pohľady na skúmanú problematiku. Je výsledkom výskumu, ktorého hlavným cieľom bolo navrhnúť a spracovať alternatívne možnosti hodnotenia retailového produkčného procesu pobočiek jednej z najväčších komerčných bánk na Slovensku a doplniť tak dodatočnými nezávislými informáciami existujúci systém hodnotenia produkcie pobočiek komerčnej banky. Publikácia je venovaná nielen akademickým spolupracovníkom, ktorí sa venujú oblastiam aplikovanej matematiky a aplikovanej ekonómie, ale aj širšej vedeckej a odbornej verejnosti, manažérom v oblasti finančných služieb, pretože obohatením súčasných poznatkov využívaných pri manažérskych rozhodnutiach o poznatky, ktoré sa dajú získať na základe preštudovania predkladanej publikácie, môže byť ich rozhodovací proces komplexnejší a účinnejší. Takisto je užitočná pre zamestnancov regulátora finančného trhu, pretože informácie o dynamicky sa meniacom ekonomickom modeli v oblasti bankovníctva, o nových možnostiach hodnotenia efektívnosti a výkonnosti im umožňujú lepšie toto odvetvie poznať a regulovať tak, aby sa dosiahla stanovená priorita.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.