Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, ...viac
Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, komu je v novinovom diskurzu dávaná vina za škody a skazu (pýta sa, či je katastrofa opísaná ako výsledok ako prírodného javu, tak sociálnych faktorov), zisťuje, ako sa diškurz vysporiadava s rozporom medzi prírodnými katastrofami a osvietenský ideológiou nadradenosti človeka nad prírodou, a skúma, aké sú najbežnejšie diskurzivní stratégie, ktoré vedú k dramatizácii udalostí. Zvolenú metodológiou je kritická analýza diskurzu, ktorá sa zameriava na skúmanie hlavných tém článkov, na lexikálne a syntaktický rozbor a na analýzu naratívny štruktúry príbehov obetí.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.