Representation of Natural Catastrophes in Newspaper Discourse

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, komu je v novinovom diskurzu dávaná vina za škody a skazu (pýta sa, či je katastrofa opísaná ako výsledok ako prírodného javu, tak sociálnych faktorov), zisťuje, ako sa diškurz vysporiadava s rozporom medzi prírodnými katastrofami a osvietenský ideológiou nadradenosti človeka nad prírodou, a skúma, aké sú najbežnejšie diskurzivní stratégie, ktoré vedú k dramatizácii udalostí. Zvolenú metodológiou je kritická analýza diskurzu, ktorá sa zameriava na skúmanie hlavných tém článkov, na lexikálne a syntaktický rozbor a na analýzu naratívny štruktúry príbehov obetí.

Reklama

Reklama