Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing
Kniha - autor Jiří Plamínek, 128 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Sprievodca moderného náčelníka je predovšetkým o orientáciu - jej cieľom je priviesť tých, ktorí pôsobia v manažérskych pozíciách k pochopeniu podstaty manažmentu a formuláciu priorít. Vieme, že len malá časť príčin spôsobuje ...viac
Kniha - autor Jiří Plamínek, 128 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Sprievodca moderného náčelníka je predovšetkým o orientáciu - jej cieľom je priviesť tých, ktorí pôsobia v manažérskych pozíciách k pochopeniu podstaty manažmentu a formuláciu priorít. Vieme, že len malá časť príčin spôsobuje veľkú časť dôsledkov. Niektoré činy a príčiny dokážu pôsobiť oveľa väčšie zmeny, než tie ostatné. Vedieť tieto mocné nástroje zmeny spoznať, je úplne kľúčovým umením lídra. Kniha Sprievodca moderného náčelníka vedie ku koncentrácii na to podstatné a zameriava sa na rokmi preverené zdroje úspechu - dobrý prehľad o cieľoch, odstup od detailov, myslenia v súvislostiach a tiež na pochopenie a ovplyvňovanie ľudí a ich vzťahov. Autor knihy, obľúbený a úspešný kouč a konzultant Jiří Plamínek pri písaní vychádzal zo svojej dlhoročnej praxe. Je výťahom toho, čo učí na svojich tréningových kurzoch a môže byť vnímaná aj ako výuková skriptá k problematike manažmentu.
Prezrite si ďalšie Obchod, reklama, marketing, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Obchod, reklama, marketing.